ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسخه LTE ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ به زودی نسخه 4G ساعت Gear S3 کلاسیک را عرضه می کند

باید Gear S3 سامسونگ را موفق ترین ساعت هوشمند بازار پس از اپل واچ دانست که هم با بازخوردهای خوبی از جانب کارشناسان مواجه شده و هم تا کنون فروش بالایی را تجربه کرده است. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

باید Gear S3 سامسونگ را موفق ترین ساعت هوشمند بازار پس از اپل واچ دانست که هم با بازخوردهای خوبی از جانب کارشناسان مواجه شده و هم تا کنون فروش بالایی را تجربه کرده است. حال کمپانی کره ای قصد دارد نسخه 4G مدل کلاسیک این محصول را نیز روانه بازار سازد.

تا پیش از این تنها نسخه Frontier ساعت Gear S3 امکان اتصال به شبکه های مخابراتی نسل جدید را داشت، اما حالا نسخه Classic این ساعت نیز از قابلیت مذکور برخوردار خواهد شد.

مزیت اصلی پشتیبانی از شبکه های سلولار در ساعت های هوشمند، استقلال آنها از اسمارت فون ها است. بدین طریق، این گجت ها می توانند علاوه بر امکان برقراری تماس تلفنی، به طور مستقل به اینترنت متصل شده تا نوتیفیکیشن ها و آپدیت های نرم افزاری را دریافت نمایند.

سامسونگ وعده داده که ساعت Gear S3 کلاسیک جدید امکان اتصال به شبکه تمام اپراتورهای مطرح بازار در کشورهای مختلف دنیا را دارا باشد. ضمن این که جهت کنترل هر چه بهتر تماس های ورودی نیز، ژست های حرکتی جدید برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده است.

هر دو نسخه فاقد امکان اتصال سلولار Gear S3 سامسونگ به مبلغ ۳۵۰ دلار به فروش می رسند، در حالی که نسخه LTE مدل Frontier برچسب قیمت ۴۰۰ دلاری دارد. انتظار می رود نسخه 4G مدل کلاسیک نیز در زمان عرضه همین قیمت را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • jaguar
    jaguar | ۳۱ خرداد ۱۳۹۶

    سلام دوستان این سیستم اتصال به شبکه چطور وصل میشه بدون گوشی یا سیمکارت میشه راهنمایی کنید خیلی نیازمه

  • kasiri
    kasiri | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    نسبت به قیمتش خیلی بی کاربرده

  • alex
    alex | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    تنها مشکلش برنامه های پولی گرون قیمتشه
    قطب نما هم نداره

مطالب پیشنهادی