ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تولید آیفون را در کشور هند آغاز می کند

بنابر گزارش تازه وال استریت ژورنال، اپل تولید موبایل های آیفون را طی دو ماه آتی در کشور هند آغاز می کند. مسئولیت تولید دستگاه برعهده کمپانی Wistron Corp خواهد بود که ظاهراً طی 4 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

بنابر گزارش تازه وال استریت ژورنال، اپل تولید موبایل های آیفون را طی دو ماه آتی در کشور هند آغاز می کند. مسئولیت تولید دستگاه برعهده کمپانی Wistron Corp خواهد بود که ظاهراً طی 4 الی 6 هفته پیش رو، تولید مدل های آیفون 6 و 6 اس را آغاز کرده و تا سه ماه دیگر، به سراغ دستگاه های آیفون SE می رود.

هیچ یک از دو کمپانی اپل یا Wistron واکنشی نسبت به این گزارش نشان نداده و از ارائه اطلاعات بیشتر درباره برنامه های اپل برای کشور هند سر باز زده اند. گفتنی است که آغاز تولید موبایل های آیفون در هند، می تواند قیمت اسمارت فون های اپل را در این کشور کاهش داده که در حال حاضر، سهم ناچیز 5 درصدی را از بازاری به این بزرگی به خود اختصاص داده اند.

اما اگرچه اپل با آغوش باز به سراغ گسترش فعالیت ها و تولیداتش در کشور هند می رود، به نظر می رسد که هنوز هیچ برنامه ای برای دنبال کردن استراتژی های مشابهی در ایالات متحده ندارد.

این در حالی است که طی ماه های اخیر، دونالد ترامپ طی کمپین تبلیغاتی و دوران ریاست جمهوری خود بارها بر الزام تولید دستگاه های هوشمند در خاک ایالات متحده تاکید ورزیده و شایعات نیز از فرمان برداری اپل حکایت داشتند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 68peyman
    68peyman | ۷ فروردین ۱۳۹۶

    اپل فقط اسمش آمریکاییه و دفتر مرکزیش تو آمریکاست تمام فعالیت هاش تو کشور های دیگست

  • ali
    ali | ۴ فروردین ۱۳۹۶

    و به زودی آیفون های ساخت چین گرونتر میشن...

مطالب پیشنهادی