ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ توسعه و عرضه تلویزیون های خمیده را فعلاً متوقف نمی کند

ایده استفاده از نمایشگر خمیده در تلویزیون های خانگی از صفحه نمایش های غول پیکر و خمیده سال های اخیر سینماهای IMAX گرفته شد؛ اما تبدیل پخش کننده ای 20 متری به یک تلویزیون کوچک خانگی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

ایده استفاده از نمایشگر خمیده در تلویزیون های خانگی از صفحه نمایش های غول پیکر و خمیده سال های اخیر سینماهای IMAX گرفته شد؛ اما تبدیل پخش کننده ای 20 متری به یک تلویزیون کوچک خانگی که محدودیت هایی نیز در زمینه میدان دید ایجاد می کند جالب به نظر نمی رسد.

با وجود شور و هیجانی که در زمینه معرفی و عرضه مدل های گوناگون و با کیفیت از تلویزیون های خمیده در بازار جهان ایجاد شد، در حال حاضر شاهد افول و به نوعی شکست نسبی آنها هستیم، تا جایی که سونی و ال جی دست از توسعه آنها برای سال جاری میلادی کشیده اند.

اما با این حال منابع خبری کره ای زبان گزارش می دهند که سامسونگ قصد ندارد فعلاً این رویه را متوقف کند و امسال 22 مجموعه جدید دیگر از تلویزیون های خمیده اش را روانه بازار خواهد کرد.

گفتنی است سامسونگ باور دارد همه ساله میزان تقاضا برای خریداری تلویزیون های بزرگ خمیده افزایش می یابد، بنابراین مجموعه های جدیدش را به ابعادی بالاتر از 65 اینچ و تکنولوژی QLED اختصاص داده است.

هرچند چنین بازاری برای مصرف کنندگان عام مناسب به نظر نمی رسد و با توجه به مبالغ و قیمت بسیار بالای اینگونه محصولات، احتمالاً امیدی وجود نخواهد داشت که روند رو به نزول فروش تلویزیون های خمیده با بهبود همراه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۵ فروردین ۱۳۹۶

    مشکل از خمیده بودن نیست، مشکل قیمتشه.
    چند وقته میخوام یه خمیده خوب بخرم اما تقریباً 2000 یورو به نظر بنده زیاده

    • نیما سالارکیا
      نیما سالارکیا | ۵ فروردین ۱۳۹۶

      من سامسونگ خمیده ۴۲ اینچ 4k خریدم ۲ میلیون

    • Mohammad Reza Baghban
      Mohammad Reza Baghban | ۶ فروردین ۱۳۹۶

      جدا از قیمت اتفاقا خوده خمیده بودن هم مشکل هست ، تلویزیون های خمیده برای فضا های داخلی بزرگ چندان مناسب نیست چون اگر فرد با زاویه در این فضا ها به تصویر نگاه کنه ، قسمتی از تصویر از دیدش خارج میشه و یا از کیفیت رنگ و وضوح کاسته میشه.

      این تلویزیون ها تنها زمانی بدرد میخوره که همواره از نقطه خاص به تماشا تلویزیون بپردازی و تفاوتش تازه زمانی معلوم میشه در اون نقطه خاص باشی که از حالت عادی تماشا تلویزیون بدوره.

      ما خودمون 4K 55 اینچ سامسونگ داریم ولی خرید تلویزیون خمیده واقعا چندان عقلانی نیست.

      بجای این باید سعی کنن صفحات خمیده رو به مانیتور ها بیارن که فرد همواره از یک نقطه به تصویر نگاه میکنه و کاربردی هست

مطالب پیشنهادی