ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی افزایش ارزش هر سهم اپل پس از معرفی و عرضه آیفون 8

توسعه آیفونی ویژه مجهز به نمایشگر OLED و با حاشیه بسیار کم صفحه نمایش و البته چندین قابلیت خاص و جدید آسان نخواهد بود و این امر باعث شده برخی از تحلیلگران تصور کنند «آیفون ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

توسعه آیفونی ویژه مجهز به نمایشگر OLED و با حاشیه بسیار کم صفحه نمایش و البته چندین قابلیت خاص و جدید آسان نخواهد بود و این امر باعث شده برخی از تحلیلگران تصور کنند «آیفون 8» در ماه های نخست عرضه به صورت محدود در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اما با این حال «جفری کوال» یکی از محققین گروه Nomura پیش بینی خودش برای افزایش ارزش هر سهم بازاری اپل در پاییز سال آینده را از 150 دلار به 165 دلار ارتقا بخشیده و معتقد است آیفون 8 با فروشی فوق العاده همراه خواهد شد.

وی پیش بینی می کند اپل در نخستین چرخه سه ماهه سال مالی آینده که اکتبر 2017 الی کریسمس 2018 را شامل می شود و به نوعی اولین ماه های حضور آیفونی جدید در بازار است، بیش از 87 میلیون دستگاه تلفن هوشمند می فروشد.

به علاوه معتقد است که در جریان کل سال 2018 میلادی بیش از 260 میلیون آیفون به فروش خواهد رسید؛ این در حالی است که پیش بینی وال استریت به ترتیب از فروش و عرضه 82 میلیون و 239 میلیون واحدی آیفون حکایت دارند.

گفتنی است آیفون های سال 2017 احتمالاً در سه نسخه 7s و 7s پلاس و مدل ویژه 8، سپتامبر سال جاری (مهر و آبان) معرفی و روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی