ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سخنرانی منتخب تد؛ موریس کنتی از ابداع هوش مصنوعی خلاق می گوید

هوش مصنوعی طی چند دهه اخیر به پیشرفت قابل توجهی دست یافته و از انجام عملیات و بازی های ساده در اواسط قرن بیستم، به توانایی شکست دادن اساتید بزرگ در دشوارترین بازی استراتژیک جهان ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

هوش مصنوعی طی چند دهه اخیر به پیشرفت قابل توجهی دست یافته و از انجام عملیات و بازی های ساده در اواسط قرن بیستم، به توانایی شکست دادن اساتید بزرگ در دشوارترین بازی استراتژیک جهان یعنی Go رسیده. البته همراه با این پیشرفت، بیم و امیدهایی نیز وجود دارند.

«موریس کنتی» (Maurice Conti) طراح، آینده نگر و مبتکریست که با استارتاپ ها، نهادهای دولتی، هنرمندان و کمپانی های مختلف همکاری می کند تا اهدافی که آینده ما را تحت تأثیر قرار می دهند، شناسایی کرده و راهکارهایی را برای دستیابی به آنها ارائه نماید.

او در حال حاضر مدیریت مرکز تحقیقات کاربردی و نوآوری در شرکت بزرگ اتودسک (Autodesk) را بر عهده دارد. «کنتی» در این ویدیو از آغاز عصر نوینی در تاریخ بشر صحبت می کند، عصری که در آن انسان و تکنولوژی یکدیگر را تکمیل کرده و به سطحی فراتر می رسند.

تیم طراحی «کنتی» توانسته اند سیستم های عصبی دیجیتال را به ابزارهای طراحی اضافه کنند و به نتایجی دست یابند که به هیچ وجه توسط انسان به تنهایی ممکن نیست. سیستم های رباتیک جدید این مرکز قادرند طرح های نوین و بی سابقه ای را برای ساخت پل، ماشین، هواپیما و غیره پیشنهاد دهند که به ذهن برترین طراحان انسانی نیز خطور نمی کند.

با اندیشه های هیجان انگیز این مبتکر خلاق را در ویدیوی زیر بیشتر آشنا شوید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی