ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دورهمی؛ آشپزی کنیم

بازی های امشب، مخلوطی هستند از بازی های عالی و درجه یک. یکی جدید و یکی قدیمی و دیگری یک سری پر آوازه با گرافیکی جذاب و چشم نواز. هم می توانید در صلح و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۳۰

بازی های امشب، مخلوطی هستند از بازی های عالی و درجه یک. یکی جدید و یکی قدیمی و دیگری یک سری پر آوازه با گرافیکی جذاب و چشم نواز.

هم می توانید در صلح و آرامش با دوستان خود آشپزی کنید و از یک مسابقه هیجان انگیز لذت ببرید و هم می توانید با دوستان جادوگر خود به نبرد با دشمنان بروید یا حتی در زیر زمین خانه آیزاک با هیولاها بجنگید.

Overcooked

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان

احتمالا سری بازی Worms را روی کامپیوتر و یا موبایل بازی کرده اید و می دانید که این کرم های احمق چقدر در کشتن و به باد دادن یکدیگر چقدر تلاش می کردند.

حالا تصور کنید سازنده های Worms، یک بازی ساخته اند در مورد آشپزی کردن و البته نه آن مدلی که ما در ذهن داریم، بلکه یک مدل آشپزی دور همی و رقابتی.

در نقش آدمک های با مزه، باید بر اساس نیازهای اعلام شده، غذاهایی را آماده کنید اما مشکل اینجا است که چالش های زمانی و محیطی امانتان را می برند و نمی گذارند یک گوجه را با خیال راحت برش دهید.

سری Trine

  • پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، اکس باکس 360، وی یو

دنیایی فانتزی و خوش رنگ و لعاب، سه هیرو مختلف با قابلیت های گوناگون و داستانی که همواره ارزش دنبال کردن را دارد سبب شده تا Trine یکی از بهترین بازی های کوآپ موجود برای تمام سنین باشد.

در Trine، تمام معماها براساس قوانین فیزیک تهیه شده اند و سه هیروی مختلف با قابلیت هایی مانند جادو، تیراندازی با کمان و غیره باید به کمک یکدیگر معماها را کشف کرده و آنها را حل کنند.

از آن جایی که تنها یک بازیکن در هر زمان می تواند بازی کند و دیگران باید تا نوبت خود صبر کنند، جدال بر سر اینکه چه کسی باید معما را از پیش رو بردارد هم می تواند با اقوام و دوستان جالب باشد.

سری The Binding of Isaac

  • پی سی، پلی استیشن 4، اکس باکس وان، وی یو

The Binding of Isaac از آن بازی هایی است که به مذاق هرکسی خوش نمی آید و ممکن است خشونت و اتمسفر سیاه آن، چندان برای کودکان کم سن و سال مناسب نباشد. اما تنوع آیتم ها و دشمنان و البته ساخته شدن اتفاقی محیط، باعث می شود تا The Binding of Isaac و بسته های الحاقی آن، بتوانند حداقل صدها ساعت مشغولتان کنند.

حالت کوآپ بازی، با آن چیزی که در اغلب بازی های مشابه می بینیم تفاوت دارد. یک بازیکن کنترل آیزاک بخت برگشته را برعهده می گیرد و بازیکن دیگر می تواند به عنوان یاری کمکی (اما ضعیف تر از نظر توانایی ها) ظاهر شود.

سختی بازی و مدت زمانی طولانی لازم برای خو گرفتن با مکانیک ها، باعث می شود که دائماً به دنبال کسب مهارت های بیشتر باشید و چه چیزی بهتر از اینکه مهارت های لازم را همراه یک دوست یا اعضای خانواده کسب کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی