ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هزاران بازخورد و نظر جعلی، امتیاز واتس اپ در گوگل پلی را بالا برده اند

این طور که پیدا است گویا واتس اپ طی هفته های اخیر از حجم گسترده ای از نظرات و امتیازدهی های کذب و دروغین برای افزایش امتیاز اپلیکیشن پیام رسانش استفاده کرده است. بررسی و ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۱:۰۰

این طور که پیدا است گویا واتس اپ طی هفته های اخیر از حجم گسترده ای از نظرات و امتیازدهی های کذب و دروغین برای افزایش امتیاز اپلیکیشن پیام رسانش استفاده کرده است.

بررسی و گزارش گروه آماری Appannie توسط وب سایت خبری The Next Web نشان می دهد امتیاز اپلیکیشن واتس اپ در بازه زمانی 22 ژانویه الی 21 مارس به طور متوسط 3.4 بوده است. اما تا پایان 24 مارس (یعنی تنها سه روز) به صورت ناگهانی به 4.4 رسیده است.

این اتفاق به گونه ای رخ داده که در ساعات گذشته هزاران نظر و بازخورد از سوی کاربران اعمال شده که به واتس اپ 5 ستاره اعطا کرده اند؛ اما نکته جالب توجه جایی است که اکثر این نظرات جدید در رابطه با کیفیت و جذابیت بازی های موبایلی سخن گفته اند! در حالتی که اپلیکیشن واتس اپ به هیچ وجه از چنین پلتفرمی برخوردار نبوده و این بازخوردها را می توان صرفاً به نرم افزار تلگرام نسبت داد.

بدیهی است که کمپانی بزرگی مانند فیسبوک برای ارتقای نمره اپلیکیشنش دست به دامان ارسال بازخوردهای جعلی نمی شود و اگر هم بشود با دقت خیلی بیشتر و ریزبینانه تری انجام می دهد.

به همین سبب مدیران واتس اپ در واکنشی فوری نسبت به این گزارش اعلام کرده اند که این اتفاق هرگز به صورت عمدی رخ نداده و احتمالاً باگی نرم افزاری از سوی گوگل پلی مسئله مورد بحث را پدید آورده است.

ولی در هر صورت وضعیت پیش آمده برای امتیاز اپلیکیشن واتس اپ در گوگل پلی اتفاقی نادر و بحث برانگیز است و می بایست فعلاً منتظر واکنش گوگل و یا رفع مسئله ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Farzin Farzini
    Farzin Farzini | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    تلگرام واقعا یه سر و گردن و بالاتر از اینها از همه مسنجر ها از جمله واتساپ قرار میگیره .. همین قابلیت ربات تلگرام به کل واتساپ میارزه .. تلگرام معرکه است معرکه

  • ahooo
    ahooo | ۷ فروردین ۱۳۹۶

    واتس اپ در اصل مال صهیونیسمه.تمام اطلاعاتش اول میره تل آویو

    • Mehdi
      Mehdi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

      ? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی