ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی از موبایل جدید و بدون حاشیه شارپ

شاید تصور کنید موبایل می میکس شیائومی اولین دیوایس تقریباً بدون حاشیه دور نمایشگر بوده و گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی جی 6 این رویه را دنبال کرده اند. اما بهتر است بدانید ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

شاید تصور کنید موبایل می میکس شیائومی اولین دیوایس تقریباً بدون حاشیه دور نمایشگر بوده و گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی جی 6 این رویه را دنبال کرده اند.

اما بهتر است بدانید اولین دیوایس هوشمندی که با حداقل میزان حاشیه دور صفحه نمایش به بازار عرضه شد، موبایل «شارپ Aqous Crystal» بود که در سال 2014 میلادی و با صفحه نمایشی 5 اینچی پای به عرصه گذاشت و حتی کمی بعد نسخه دوم آن نیز راهی بازار گشت.

این تلفن هوشمند عملاً از ناحیه بالا و طرفین بدون حاشیه بود و فقط قسمتی از بدنه در زیر نمایشگر دیده می شد؛ در واقع می میکس شیائومی را می توان نمونه ای کاملاً الگوبرداری شده از محصول شارپ دانست.

با این حال کمپانی شارپ هرگز در این زمینه موفق نبود و محصولات خاصش هیچوقت دیده نشدند. از طرفی مشخصات سخت افزاری نه چندان جالب در شمایل یک موبایل بدون حاشیه برای کاربر جذابیت زیادی نداشتند.

با در نظر داشتن همه این تفاسیر رندرهای جدیدی از یک دیوایس مشابه از شارپ در سطح اینترنت منتشر شده که از توسعه و عرضه احتمالی Aqous Crystal 3 حکایت می کنند.

این موبایل نیز تنها از ناحیه پایین صفحه نمایش حاشیه داشته و سنسور اثر انگشت، دوربین سلفی و فلاش LED روی آن قرار گرفته اند. ناگفته نماند که اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند احتمالی منتشر نگردیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • علی محمد صالحی
    علی محمد صالحی | ۸ فروردین ۱۳۹۶

    ولی دوربین زیر نمایشگر یه ذره عجیب میاد
    و راحت نیستم موقع کار با دوربین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی