ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در پایگاه TENAA

امروز روز بزرگی برای سامسونگ و طرفداران این برند و همچنین دوستداران دنیای فناوری است زیرا پس از انتشار شایعات و گزارش های متعدد، در نهایت کمپانی کره ای از دو پرچمدار جدید خود رونمایی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

امروز روز بزرگی برای سامسونگ و طرفداران این برند و همچنین دوستداران دنیای فناوری است زیرا پس از انتشار شایعات و گزارش های متعدد، در نهایت کمپانی کره ای از دو پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. اما در همین حین اطلاعات دیگری از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از جانب سازمان چینی TEANAA فاش شده که تقریباً تمام مشخصات سخت افزاری دو موبایل مورد اشاره را مشخص می کند.

مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8

بر همین اساس گلکسی اس 8 که نسخه کوچکتر در سری پرچمداران تازه سامسونگ محسوب می شود که به یک نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد مجهز است که دارای دقت تصویر 2960 در 1440 (+WQHD) است و بنابر تصاویر فاش شده پیشین به کاربر امکان تغییر رزلوشن به +FHD و +HD را نیز می دهد.

با استناد بر اطلاعات منتشر شده می توان انتظار داشت که گلکسی اس 8 در دو نسخه با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی و به ترتیب با 64 و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود. همچنین هر دو نسخه دارای درگاه کارت حافظه جانبی میکرو SD نیز بوده که از حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می کند. علاوه بر آن در مشخصات سخت افزاری به بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 835 با فرکانس پردازنده 2.45 گیگاهرتز و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز اشاره شده است.

تصاویر ثبت شده از لیست مشخصات گلکسی اس 8 در وبسایت TENAA نشان می دهد که تلفن همراه مورد بحث دارای وزن 152 گرمی و ابعاد 148.9 در 68.1 در 8.0 میلیمتر است و در کشور چین با رنگ مشکی عرضه می شود.

مشخصات سخت افزاری گلکسی اس 8 پلاس

گفتنی است نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس نیز از رزلوشن مشابهی با گلکسی اس 8 برخوردار بوده اما پنل بزرگتر 6.2 اینچی را در خود جای داده است. همچنین چیپست به کار رفته در آن هم مشابه با مدل کوچکتر بوده و دارای فرکانس پردازشی 2.45 گیگاهرتز است.

لازم به ذکر است لیست ارائه شده برای مشخصات گلکسی اس 8 پلاس دوربین های به کار رفته در آن را، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی واقع در پنل جلویی عنوان کرده است. علاوه بر آن افزایش اندازه نمایشگر به سامسونگ این امکان را داده که نسخه پلاس را به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز کند. همین عامل سبب شده وزن دستگاه به 173 گرم و ابعاد آن نیز به 159.5 در 73.4 در 8.1 میلیمتر افزایش یابد.

ناگفته نماند هر دو پرچمدار سامسونگ با اندروید 7.0 نوقا به بازار عرضه می شوند و طبق لیست مورد اشاره جعبه آنها حاوی شارژر، کابل دیتا، مبدل OTG و هدفون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    یا خدا ١٥سانت قد گوشیه , ١ساله دنبال گوشی ٥اینجی زیر ١٣سانت میگردم اخرش رفتم دوباره موتورلا موتو ایکس خریدم ضعیفه , از سونی خوشم نمیاد اما اکسپریا ایکس پرفورمنس هم عالیع
    الان ١٥سانت ارتفاع گوشی خیییلی زیاده بخدا خیلییی

  • yyy
    yyy | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    ?????????

مطالب پیشنهادی