ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی از Honor 8 Pro در بازار روسیه نیز رونمایی کرد

نه یک بار، بلکه حالا برای دومین بار می شنویم که کمپانی هوآوی قصد دارد تلفن هوشمند Honor V9 را در بازارهای دیگری به جز چین، تحت عنوان Honor 8 Pro عرضه کند. و حالا ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

نه یک بار، بلکه حالا برای دومین بار می شنویم که کمپانی هوآوی قصد دارد تلفن هوشمند Honor V9 را در بازارهای دیگری به جز چین، تحت عنوان Honor 8 Pro عرضه کند. و حالا این اتفاق رسما رخ داد و هوآوی روسیه، از Honor 8 Pro در کشور خود رونمایی کرد.

همانطور که انتظار می رود، دستگاه نام برده هیچ تفاوتی با V9 که پیشتر در چین عرضه شده بود ندارد. بنابراین آنر 8 پرو شامل یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی می شود که قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را نیز دارد.

به عنوان پردازنده دستگاه، چیپست کایرین 960 را داریم که توسط خود هوآوی ساخته شده و  قبلا روی دو تلفن همراه Mate 9 و P10 قرار گرفته بود. در کنار آن نیز 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

برای قدرت رسانی به دستگاه، هوآوی یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است و جالب اینکه این موبایل از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می کند. آنر 8 پرو همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 عرضه می شود که در واقع همان اندروید 7.0 نوقا است. ضخامت این دستگاه نیز 7 میلی متر تخمین زده شده.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه راه خود را چه زمانی به بازارهای جهانی و کشورهای دیگر باز می کند و آیا چینی ها می خواهند آنر 8 پرو و یا Honor V9 در کشورهای دیگر نیز عرضه شوند یا خیر. به این منظور، باید چند روزی منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • رضا تقی پور
    رضا تقی پور | ۱ خرداد ۱۳۹۶

    عجب گوشیه دوستان به شخصه با گوشی های سری honor کارکردم بهتون پیشنهاد میکنم مدلهای 5xو6xروامتحان کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی