ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارشی جدید، از قیمت و قابلیت های آیفون 8 می گوید

راد هال، تحلیلگر سازمان JPMorgan، بر اساس گزارشی جدید گفته که اپل احتمالا در سال آتی شاهد فروشی بسیار قابل توجه خواهد بود به این علت که بسیاری از خریداران در انتظار عرضه آیفون جدید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۵

راد هال، تحلیلگر سازمان JPMorgan، بر اساس گزارشی جدید گفته که اپل احتمالا در سال آتی شاهد فروشی بسیار قابل توجه خواهد بود به این علت که بسیاری از خریداران در انتظار عرضه آیفون جدید با طراحی متفاوتش هستند.

هال معتقد است که اپل امسال می تواند تا حداکثر 260 میلیون آیفون به فروش برساند. برای مقایسه، میزان فروش آیفون در سال گذشته 211 میلیون واحد بوده که رقم بسیار بالایی هم به حساب می آمد.

آیفون 8، یا آیفون پرو که در گزارش به آن اشاره شده، قیمتی بیشتر از 1000 دلار خواهد داشت. به گفته هال، اپل می خواهد با قرار دادن قیمتی بالا، میزان تقاضا برای آیفون 8 را کنترل کند.

با این وجود، هال می گوید که تقریبا 41 درصد از کل فروش آیفون ها در چهارمین فصل مالی سال پیش رو، مربوط به آیفون 8 خواهد بود. همچنین، قیمت بالا می تواند هزینه بالای مواد مصرفی به کار رفته در تولید دستگاه را نیز جبران کند.

این سازمان اعتقاد دارد که هزینه تولید آیفون پرو، 65 دلار بیشتر از آیفون 7 خواهد بود. همچنین در گزارش JPMorgan به برخی از مشخصات سخت افزاری نیز اشاره شده. آیفون پرو نمایشگر OLED لبه تا لبه با دوربینی ویژه خواهد داشت که حتی می توان پس از ثبت تصاویر، فوکوس عکس را تغییر داد.

دوربین جلو از قابلیت تشخیص چهره سه بعدی و افکت های دوربین سه بعدی بهره می برد. البته در گزارش هال آمده که آیفون 8 احتمالا از سنسور اثر انگشت بی بهره خواهد بود ولی منطقا چنین اتفاقی نباید رخ دهد.

به بیان هال، آیفون 5.85 اینچی، هم اندازه آیفون 5.5 اینچی خواهد بود. اپل در تلاش بوده تا دستگاهی 5.1 اینچی را در ابعاد آیفون 4.7 اینچی ارائه دهد اما از این تصمیم برای امسال پشیمان شده.

شارژ وایرلس و بدنه شیشه ای مسئله ای است که هم آیفون 8 و هم آیفون 7 اس از آن بهره می برند. شاید آیفون 7 اس، قابلیت های دوربین جلو که به آن اشاره شده بود را هم داشته باشد.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • vince_carter
    vince_carter | ۹ فروردین ۱۳۹۶

    چه ولوله اي بشه ايران ،ملت ميرن وسايل خونشون و ميفروشن اين ايفون پرو رو بخرن كه بگن من از همه گرونتر و خفن تره رو دارم

    قيمتشم ١٠٠٠ دلار باشه باتوجه به دلال ها شاهد يه قيمت غيرمنطقي براي يه گوشي خواهيم بود

مطالب پیشنهادی