ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Gunpie Adventure؛ مومیایی

دیده اید بعضی فیلم های اکشن هالیووی با وجود آنکه خیلی منتقدین را راضی نگه نمی دارند ولی می توانند ساعاتی شما را سرگرم کنند؟ Gunpie Adventure را می توانیم نمونه مشابه همین محصولات برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

دیده اید بعضی فیلم های اکشن هالیووی با وجود آنکه خیلی منتقدین را راضی نگه نمی دارند ولی می توانند ساعاتی شما را سرگرم کنند؟ Gunpie Adventure را می توانیم نمونه مشابه همین محصولات برای صنعت گیمینگ اسمارت فون ها بنامیم. ساخته کمپانی معروف Nexon شاید مشکلات زیادی داشته باشد ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده توانسته به مهمترین هدفش دست یابد.

اما این هدف چیست؟ پیش از جواب به این پرسش بیایید ابتدا نگاهی به داستان Gunpie Adventure بیاندازیم. همانند خیلی از عناوین اکشن اسمارت فون ها، اینجا هم دنیا توسط نیروهای تاریکی احاطه شده و حالا شما با کمک دوستان خود باید آن ها را نابود کنید. البته تفاوت این اپلیکیشن با بقیه آنجاست که زامبی ها تنها دشمنان بازی نبوده و مومیایی ها با موجودات عجیب هم آمده اند تا بزرگترین کابوس شما را رقم بزنند.

می توانید اسلحه هایتان را ارتقا داده یا شخصیت خود را عوض کنید.

شاید با داستانی دسته چندم مواجه باشیم اما صداگذاری خوب دیالوگ ها موجب شده تا این بخش خیلی هم بد نباشد. اما خوب، داستان کلا یک بهانه برای جنگ خونین با بقیه دشمنان است. همان جایی که Gunpie Adventure جذابیت واقعی خودش را نشان می دهد. شما اینجا طی تمام مرحله ها پشت یک ماشین قرار داشته و دشمنان هم به سمت تان می دوند. بنابراین جدا از فرار از دست آن ها باید این موجودات را بکشید.

هنگامی هم که نوار سلامتی به صفر برسد خواهید باخت و باید از ابتدا دست به تجربه آن مرحله بزنید. مثبت ترین بخش Gunpie Adventure را می توانیم سرعت بالای گیم پلی یا همانگونه که توسعه دهنده گفته ارائه یک تجربه Non-Stop Action بنامیم. همیشه باید دست خود را روی ماشه بگذارید تا زامبی ها و مومیایی های عجیب فراوانی که با سرعت به سمت شما می آیند را بکشید.

گاهی اوقات با باس هایی قدرتمند رو به رو خواهید شد.

از دیدگاه گرافیک با عنوانی مجموعه متوسط رو به رو هستیم. بافت ها ضعیف هستند و حتی محدودیت های تلفن های هوشمند نمی تواند یک بهانه خوب برای آن ها باشد. اما از آن طرف گستردگی خیلی خوب محیط ها موجب شده تا چشم های شما خسته نشوند. برای بخش شنوایی Gunpie Adventure هم توسعه دهنده می توانست از قطعه های بیشتری استفاده کند اما خوب همان ها جذاب بوده و جدا از این مسئله، دوبلورها وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

منتقدانه بخواهیم به Gunpie Adventure نگاه کنیم با عنوانی متوسط یا حتی ضعیف هستیم. اما به چشم بازیکنی که خیلی وقت است اپلیکیشنی با این حجم از هیجان را انجام نداده، ساخته کمپانی معروف Nexon مطمئنا می تواند جذابیت هایی داشته باشد. فقط فراموش نکنید بعد از دانلود ورژن اندروید Gunpie Adventure، باید نزدیک به 500 مگابایت هم دیتا دریافت کنید.

Gunpie Adventure

Gunpie Adventure

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 839 / 100 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی