ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اریک اشمیت تایید کرد که موبایل Essential بر اندروید مبتنی است

اوایل هفته جاری، اندی رابین، خالق اندروید تصویری از نخستین اسمارت فون کمپانی تازه تاسیس خود به نام Essential منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در آن زمان گمانه زده شد که این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

اوایل هفته جاری، اندی رابین، خالق اندروید تصویری از نخستین اسمارت فون کمپانی تازه تاسیس خود به نام Essential منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در آن زمان گمانه زده شد که این دستگاه بدون حاشیه بر سیستم عامل اندروید مبتنی خواهد بود و حالا رییس هیئت مدیره آلفابت، یعنی اریک اشمیت در توییتی تازه این خبر را به صورت رسمی تایید کرده است.

در حالی که تایید این مسئله از سوی شخصی مانند اریک اشمیت به اندازه کافی عجیب به نظر می رسد، نکته عجیب تر آن است که اشمیت این مسئله را در روزی به تایید رسانده که سامسونگ هم طی آن از موبایل های پرچمدار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس رونمایی به عمل آورد.

مشخصاً استفاده از سیستم عامل اندروید توسط رابین -که گفتیم خود یکی از خالقین آن است- در موبایلی تازه چندان غیرمنتظره نیست؛ خصوصاً با توجه به اینکه که گذشته از iOS، می  تقریباً هیچ سیستم عامل موفق و فراگیر شده دیگری در صنعت تکنولوژی وجود ندارد.

اما از طرف دیگر، از آن جایی که اسنشال می خواهد با موبایل قدرتمندش، به رقابت با کمپانی هایی نظیر سامسونگ و اپل برود، بهره گیری از اندروید به این معنا خواهد بود که کمپانی اندی رابین باید با بازاری گسترده از موبایل های مبتنی بر اندروید، شامل دیوایس هایی همچون گلکسی اس 8 سامسونگ و موبایل پیکسل خود گوگل رقابت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی