ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت تازه اکس باکس وان از راه رسید؛ سادگی و سرعت هرچه بیشتر رابط کاربری

بعد از انتظارات فراوان، بالاخره آپدیت نرم افزاری فصل بهار کنسول اکس باکس وان عرضه شده و در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. آپدیت ماه مارس، پیش از هر چیز شامل طراحی تازه ای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

بعد از انتظارات فراوان، بالاخره آپدیت نرم افزاری فصل بهار کنسول اکس باکس وان عرضه شده و در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. آپدیت ماه مارس، پیش از هر چیز شامل طراحی تازه ای برای رابط کاربری می شود و به برخی از اعمال، مانند یافتن گروهی برای پیوستن به آن سرعت می بخشد.

علاوه بر این، بخش Guide هم حالا سریع تر از سابق شده و دسترسی به آخرین اپلیکیشن ها، کنترل موسیقی پس زمینه و ضبط گیم پلی بازی ها با سرعت بالاتری صورت می گیرد. در همین حین، برخی از تغییرات با هدف فراهم سازی قابلیت مولتی تسکینگ به وجود آمده اند که از جمله آنها می توان به بازسازی رابط کاربری دستیار صوتی کورتانا برای عدم دخالت در فعالیت کاربر اشاره کرد.

با این همه، تغییرات تازه یک نکته منفی نیز با خود به همراه می آورند و آن چیزی نیست جز کنار گذاشته شدن حالت Snap. البته حذف این قابلیت شاید چندان به چشم نیاید، خصوصاً با آگاهی از این موضوع که کاربران زیادی نسبت به اجرای اپلیکیشن ها به صورت ساید بای ساید اقدام نمی کنند؛ اما بهرحال حذف آن مایه تاسف است.

کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، حالا از قابلیت استریم از طریق Beam نیز برخوردار شده و بازیکنان می توانند ماجراجویی های گیمینگ خود را به جای توییچ، از طریق سرویس استریم بازی تحت تملک مایکروسافت با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. در مجموع، اگرچه نمی توان گفت که آپدیت اخیر اکس باکس وان بسیار انقلابی است، اما مسلماً تجربه کاربری بهبودیافته آن می تواند همچون تنفس یک هوای تازه باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • roman
    roman | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    ایول بالاخره مایکروسافت یه فکری به حال این ایکس باکس کرد!
    چار تا بازی انحصاری درست و حسابی هم بیاد خیلی خوب میشه نینتندو سوییچ زلدا رو داره و پلی استیشن هورایزن و آرچانتد ما ایکس باکس باز ها فقد یه gears of war رو داریم ?که بعد یه مدت تکراری میشه ?کاش یه پلی استیشن میگرفتم?

    • st
      st | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

      تو اکس باکس بازی ؟؟؟؟؟ تو اگه اکس باکس باز بودی .نمیرفتی جار بزنی بگی کاش پلی فور خریده بودم.در ضمن آرچاتند نه آنچارتد درسته ..بعدشم اکس باکس اینهمه انحصاری داره فقط همونو میبینی.؟ هیلو فایو...هیلو وارس دو..کوانتوم بریک..فورزا هورایزون سه....اصلا برو مولتی بازی کن

    • armin
      armin | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

      ایکس باکستو نگه دار چون بازی های خیلی اسمی داره مثل هیلو اگه وضعیت مالی خوبی داری ی پی اس فور بگیر ولی ایکس باکستو نگه دار فیل اسپنسر گفته سه تا بازی بزرگ میخوایم براش معرفی کنیم

    • Ali kjh
      Ali kjh | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

      خب الان مشخصه که پلی استیشن داری و مثلا میخوای بگی که ایکس باکس داری و فلان و فلان...
      این آپدیت رو هم هر‌ کسی ایکس باکس داره پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنه سرعتش خوب می‌ره بالا!!
      در ضمن جز گیرز آو وار سری فورزا هم بی رقیبه.
      در واقع دلیل ایکس باکس گرفتنم همین فورزا بود.
      باید ماشین باز باشی بفهمی چه شاهکاریه.

مطالب پیشنهادی