ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان ماه آوریل سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شد

به رسم هر ماه، کمپانی سونی به تازگی از لیست عناوین رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آوریل رونمایی کرده است. همانطور که این کمپانی ژاپنی مدتی پیش خبر داده بود، بازی جدید دیوید ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به رسم هر ماه، کمپانی سونی به تازگی از لیست عناوین رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه آوریل رونمایی کرده است. همانطور که این کمپانی ژاپنی مدتی پیش خبر داده بود، بازی جدید دیوید جفی، یعنی Drawn to Death یکی از عناوین رایگان ماه آوریل برای کنسول پلی استیشن 4 خواهد بود؛ گفتنی است که جفی از خالقین اصلی بازی های تحسین شده ای همچون God of War و Twisted Metal به شمار می رود.

در کنار Drawn to Death، بازیکنان پلی استیشن 4 می توانند منتظر دریافت Lovers in a Dangerous Spacetime هم باشند که عنوانی کوآپ و شوتر به شمار می رود و طی سال گذشته میلادی، با تحسین بسیاری از منتقدان و مراسم های اهدای جوایز مواجه شد.

مثل همیشه، دارندگان کنسول های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا هم می توانند منتظر دریافت بازی های رایگانی باشند که البته شاید چندان جالب به نظر نرسند. بازی های پلی استیشن 3 شامل دو عنوان Alien Rage و Invizimals: The Lost Kingdom می شود و بازی های Ten Second Ninja X و Curses 'n Chaos نیز به دست خریداران ویتا می رسد؛ گفتنی است تمام این عناوین به صورت کراس پلی روی پلی استیشن 4 هم در دسترس هستند.

بنابر اعلام سونی، بازی های رایگان ماه آوریل در تاریخ چهارم آوریل از راه خواهند رسید و مشترکین سرویس پلاس تا آن روز فرصت دارند که بازی های ماه مارس را دریافت کنند. ماه گذشته، سرویس پلاس نسبتاً پر بار بود و بازی انحصاری و محبوب Tearaway Unfolded به همراه Disc Jam -که از نظر سبک و سیاق شباهت هایی به راکت لیگ دارد- در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 قرار گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی محمد یعقوبی
    علی محمد یعقوبی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    خدا لعنت کنه سونی رو با این بازی های ماهانه آشغالش

مطالب پیشنهادی