ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر جدید گلکسی اس 8 سامسونگ
تکنولوژی

با «نمایشگر بی نهایت» گلکسی اس 8 بیشتر آشنا شوید

یکی از ویژگی های بارز پرچمداران امسال سامسونگ نمایشگر آنهاست که علاوه بر داشتن خمیدگی در کناره ها و نسبت بالای اندازه نمایشگر به ابعاد پنل جلویی، از نسبت تصویر منحصر به فردی نیز برخوردار ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

یکی از ویژگی های بارز پرچمداران امسال سامسونگ نمایشگر آنهاست که علاوه بر داشتن خمیدگی در کناره ها و نسبت بالای اندازه نمایشگر به ابعاد پنل جلویی، از نسبت تصویر منحصر به فردی نیز برخوردار است. سامسونگ امسال دست به اقدام جالبی زده و یک برند اختصاصی با عنوان «نمایشگر بی نهایت» (Infinity Display) را برای این پنل به ثبت رسانده است.

این نمایشگر با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ (معادل +WQHD) و نسبت تصویر 18.5:9 شباهت زیادی با نمونه به کار رفته در موبایل جی 6 شرکت ال جی دارد، اما سامسونگ ویژگی های خاصی را برای محصول تولیدی خود در نظر گرفته است.

پنل نمایشگر به کار رفته در گلکسی اس 8 حدود ۱۸ درصد از نمونه قبلی در گلکسی اس 7 بزرگتر بوده و ۸۰ درصد از سطح پنل جلویی را به اشغال خود درآورده است. این نسبت به لطف انتقال دکمه فیزیکی هوم و دکمه های ناوبری به درون نمایشگر میسر شده است. به لطف این تغییر حالا دکمه های ناوبری قابل شخصی سازی هستند و علاوه بر امکان تغییر رنگ، می توان عملکرد آنها را نیز تغییر داد.

در حاشیه بالا هم شاهد پیشروی چشمگیر نمایشگر به سمت لبه دستگاه هستیم، این در حالی است که علاوه بر اسپیکر و سنسورهای معمول، شاهد حضور دوربین های مربوط به سنسور عنبیه چشم در این بخش هستیم.

نسبت تصویر عجیب 18.5:9 در کنار لبه های خمیده در طرفین سبب شده تا کاربر فضای زیادی را برای کار در اختیار داشته باشد و افزوده شدن دکمه های ناوبری به زیر نمایشگر به هیچ وجه از فضای در اختیار آن نکاهد. در این حالت گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و تایپ پیام ها ساده تر و لذت بخش تر خواهد بود. ضمن این که ارتفاع زیاد نمایشگر تجربه ای ایدآل را در استفاده همزمان از دو اپلیکیشن فراهم می نماید.

در انتها لازم به ذکر است که سامسونگ برای محافظت از نمایشگر منحصر به فرد کهکشانی های جدیدش از پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ بهره برده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    به نظر من كه اين ارتفاع نامعقولش به كار مياد و طراحي گوشي خيلي خوب و قشنگه

  • ناصر
    ناصر | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    برترین مبایل سال رو با جا صابونی مقایسه نکنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی