ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Blackies؛ پرش های پیاپی

عناوینی همانند Blackies جواب خوبی به کسانی است که همچنان معتقدند بازی های ویدیویی محصولاتی تخریب کننده بوده و با انجام آن ها وقت خود را تلف خواهید نمود. Celtic Spear با این اپلیکیشن توانسته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

عناوینی همانند Blackies جواب خوبی به کسانی است که همچنان معتقدند بازی های ویدیویی محصولاتی تخریب کننده بوده و با انجام آن ها وقت خود را تلف خواهید نمود. Celtic Spear با این اپلیکیشن توانسته جا پای بزرگان سبک Puzzle یا معمایی گذاشته و به واسطه ترکیب درست «سرگرمی با چالش های گوناگون» یک تجربه تماما جذاب را به بازیکن ها هدیه بدهد.

عنوانی که نه فقط کودکان بلکه تمام سنین می توانند از آن لذت ببرند. خوب حالا پرسش اینجاست که Celtic Spear با چه المان هایی توانسته به این مهم دست یابد؟ Blackies داستان موجوداتی دوست داشتنی و سیاه رنگ را روایت می کند که نیازمند کمک شما برای زندگی هستند. بنابراین باید آستین های خود را بالا زده و با پرش های پیاپی آن ها را به هدفی که دارند نزدیک نمایید.

امیدواریم با آپدیت های بعدی شاهد سیستم اچیومنت هم باشیم.

روی پرش های پیاپی تاکید نمودیم چون مکانیزم های گیم پلی Blackies پیرامون همین دو کلمه می چرخند. طی تمام مرحله ها شما چند وظیفه دارید؛ ابتدا به کمک یکی از شخصیت ها، تمام موجودات پشمالویی که میبینید را ناپدید ساخته و سپس با همان به نقطه پایانی بروید. یعنی چه؟ Blackie ها نمی توانند به سمت چپ یا راست حرکت کنند و فقط قابلیت پرش از روی همنوعان خود که یک خانه از آن ها فاصله دارند را خواهند داشت.

با این حرکت هم، موجودی که از روی آن پریده اید غیب خواهد شد. بنابراین باید به نوعی دست به انجام پرش های مختلف بزنید که نه تنها با پرش نهایی به نقطه پایانی برسید بلکه فقط یک شخصیت باقی بماند. جدا از اهمیت ایده ابتدایی و گرافیک که نقشی مهم روی جذابیت عناوین Puzzle ایفا می کنند، یکی از مهمترین ارکان زیبایی اپلیکیشن های این سبک را می توانیم طراحی مرحله ها بنامیم.

برای گرفتن تمام ستاره های یک مرحله، معمولا باید چند دفعه آن را انجام دهید. توسعه دهنده اینجا از المانی جالب کمک گرفته که به واسطه آن، برای دفعات بعد چینش شخصیت ها یا خط پایان عوض خواهد شد.

سازندگان باید با چالش های مختلف مخاطب را سرگرم نموده و به بهترین حالت هم ممکن سختی عنوانشان را افزایش دهند. با Blackies شاید بعضی مرحله ها مشابه باشند اما نکته اینجاست که آن ها پیش گستردگی خوب این قسمت و گیم پلی به چشم نمی آیند. همچنین موسیقی زیبا و طراحی دوست داشتنی شخصیت های Blackies که بی شباهت به Leo's Fortune نیست هم موجب شده تا زیبایی این اپلیکیشن افزایش یابد.

Blackies می خواسته دو دسته از مردم را جذب خود کند که تقریبا هم توانسته به آن دست یابد؛ بازیکن های تشنه معماهای فراوان و خانواده هایی که می خواهند با خیالی آسوده بچه هایشان را به کمک بازی های ویدیویی آموزش دهند. بنابراین به کسانی که خواهان چالش ذهن خود هستند، پیشنهاد می کنیم تا این اپلیکیشن جذاب و دوست داشتنی را از دست ندهند.

Blackies

Blackies

سازنده: Celtic Spear قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • roman
    roman | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    خب مگه فلجی برو اسمشو تو اینترنت تایپ کن دانلود کن بجای اینکه از این خارجیا دانلود کنی از سایتهای ایرانی مثل فارسروید دانلود کن که یه چیزی هم به ایرانی ها برسه

  • Seiied Ali
    Seiied Ali | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    آخه وقتی گوگل پلی ایران رو برای این اپ not available میزنه گذاشتن لینکش چه فایده ای داره؟

مطالب پیشنهادی