ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نسل سوم موبایل پیکسل شرکت گوگل
تکنولوژی

چندین برند معتبر متقاضی تولید موبایل پیکسل ۳ هستند

آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

آن طور که به نظر می رسد موفقیت نسبی موبایل های پیکسل گوگل شرکت های زیادی را وسوسه کرده تا برای تولید نسل سوم این موبایل ها با غول جستجوی دنیا همکاری کنند. در میان این فهرست نام هایی چون اچ تی سی، ال جی، کول پد (Coolpad) و تی سی ال (TCL) به چشم می خورد.

در حالی که اچ تی سی و ال جی پیش از این سابقه چنین شراکتی را با گوگل داشته اند، اما دو کمپانی چینی تی سی ال و کول پد نام هایی جدید در این عرصه به حساب می آیند.

اعلام کاندیداتوری کول پد - اگر به صحت شنیده ها اعتماد کنیم - نشان از شهامت بالای مقامات این شرکت دارد، چرا که این برند حتی در آسیا نیز چندان شناخته شده نیست، در حالی که بیشتر مشتریان موبایل های پیکسل ساکن آمریکا و اروپا هستند.

بهتر است به یاد داشته باشیم که این رقابت بر سر تولید نسل سوم پیکسل های گوگل است. محصولاتی که تصور می شود در پاییز سال آینده روانه بازار شوند. گوگل تولید نسخه اول این گجت ها را به اچ تی سی سپرد و نسل دوم نیز توسط همین کمپانی تایوانی به تولید خواهد رسید، اما احتمال آن وجود دارد که نقص های سخت افزاری نسبتاً متعدد نسل اول پیکسل ها، گوگل را برای ادامه همکاری با اچ تی سی دچار تردید نماید.

نسل اول موبایل های پیکسل تا امروز فروشی ۲.۱ میلیون واحدی را تجربه کرده اند، اما پیش بینی می شود مدل های مختلف پیکسل ۳، فروشی تا دو برابر بیشتر را تجربه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

    طبق هميشه اگه الجى بسازه فوق العاده ميشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی