ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت داک Samsung Dex برای گلکسی اس 8 مشخص شد

یکی از محصولات هیجان انگیزی که سامسونگ در کنار موبایل های خانواده گلکسی اس 8 طی مراسم Unpacked خود معرفی کرد، داک مخصوص این پرچمداران به نام Samsung Dex بود. این داک جانبی، می تواند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

یکی از محصولات هیجان انگیزی که سامسونگ در کنار موبایل های خانواده گلکسی اس 8 طی مراسم Unpacked خود معرفی کرد، داک مخصوص این پرچمداران به نام Samsung Dex بود. این داک جانبی، می تواند موبایل های تازه سامسونگ را به حالت دسکتاپ بیاورد و از این لحاظ مطمئناً بسیار کارآمد خواهد بود؛ اما کمپانی کره ای طی مراسم خود هیچ صحبتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه آن به میان نیاورد.

حالا سامسونگ پیش فروش این داک را با قیمت 149 دلار آغاز کرده و تاریخ عرضه آن، اواخر ماه آوریل اعلام شده است؛ یعنی اندکی بعد از ورود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به بازار جهانی.

داک Samsung DeX شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB-C، اترنت و دو پورت USB-A است. به کمک این ورودی ها، کاربر می تواند ماوس و کیبورد و مانیتوری را به داک متصل کرده و محتویات موبایل را در قالب رابط کاربری متفاوتی با رزولوشن 1080p مشاهده کند. سامسونگ برای کارایی هرچه بیشتر داک خود، اندروید را روی آن بهینه سازی کرده و محیطی شبیه به پی سی و ویندوز فراهم آورده است.

برچسب قیمت 149 دلاری، شاید اندکی برای داک DeX گران باشد و مسلماً بسیاری از کاربران، به هیچ وجه تمایلی به خریدش نشان نخواهند داد. با این همه، Samsung DeX محصولی منحصر به فرد است که می تواند به عنوان قابلیتی ارزش افزوده برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ظاهر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    حدود نیم میلیون قیمتشه عالیه خوب میفروشه

  • sepehr_apex
    sepehr_apex | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    قيمتش خيلي بالاس
    يعني سامسونگ داره اشتباه ميكنه اين امكاناتي كه داره رو ميشه بالا گوگل آفيس و airdroid براحتي روي دسكتاپ داشت فكر ميكنم ٣٠ دلار قيمت منصفانه اي ميبود

  • Armanf24
    Armanf24 | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    vase inayi ke hamishe ye chiz mikhan hamrashon bashe khobe

مطالب پیشنهادی