ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی X، موبایل تاشوی سامسونگ طی سه ماهه سوم سال 2017 عرضه می شود

براساس شایعات تازه، موبایل تاشو گلکسی X سامسونگ که مدتی پیش برند آن به ثبت رسید، طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد؛ این یعنی در حال حاضر حداقل سه ماه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

براساس شایعات تازه، موبایل تاشو گلکسی X سامسونگ که مدتی پیش برند آن به ثبت رسید، طی سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار خواهد آمد؛ این یعنی در حال حاضر حداقل سه ماه تا ورود آن به بازار زمان باقی مانده است. شایعه تازه با گزارش های قبلی تطابق دارد و و رونمایی و عرضه دستگاه طی سه ماهه سوم 2017 را تایید می کند؛ اما چندی پیش در گزارشی متفاوت خواندیم که سامسونگ برنامه های خود را تغییر شده و به خاطر بروز مشکلات فنی، عرضه دستگاه را تا سال 2018 به تعویق خواهد انداخت.

شایعه تازه از سوی حساب کاربری @mmddj_china در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده که پیش تر اطلاعات دقیقی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ارائه کرده بود؛ با این همه، کماکان نمی توان از صحت شایعه مطمئن بود و باید با عینک بدگمانی به آن نگاه کرد. افشاگر مورد اشاره علاوه بر انتشار این خبر، مدعی شده که اسمارت فون گلکسی نوت 8 هم در سه ماهه پایانی 2017 از راه خواهد رسید؛ یعنی مدت کوتاهی بعد از زمانی که سامسونگ به صورت معمول از موبایل های نوت رونمایی به عمل می آورد.

بعد از مشکلاتی که طی سال گذشته گریبان گیر گلکسی نوت 7 شد، سامسونگ ممکن است خانواده نوت را برای همیشه کنار بگذارد و به سراغ برندی تازه برود؛ اما تا به امروز چندین شایعه متفاوت درباره گلکسی نوت بعدی شنیده شده که ممکن است از بازگشت مجدد آن حکایت داشته باشد.

گفته می شود که این پرچمدار، از نمایشگر 6.4 اینچی QHD+ بهره مند بوده و به همراه سخت افزاری شامل 256 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت حافظه رم و پورت USB-C به دست مشتریان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    این کانسپت به قدری قدیمیه که تصویر پیش زمینه گوشی تصویر گلکسی اس۳
    به احتمال زیاد شایعست. زود باور نباشین

  • souran shahkaram
    souran shahkaram | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    سه پرچمدار در یکسال منطقی نیست

    • آرمان گلزار
      آرمان گلزار | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

      پرچمدار اس ۸ فقط

مطالب پیشنهادی