ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلیغ اپل برای آیپد پرو
تکنولوژی

تیزرهای تبلیغاتی جدید اپل برای نشان دادن برتری آیپد پرو در مقابل لپ تاپ [تماشا کنید]

شرکت اپل با انتشار چند تبلیغ تلویزیونی جدید تلاش دارد تا مزایای استفاده از آیپد پرو به جای لپ تاپ ها را به کاربران یادآوری نماید. در این ویدیوها روی دوام باتری بیشتر، وزن سبک تر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

شرکت اپل با انتشار چند تبلیغ تلویزیونی جدید تلاش دارد تا مزایای استفاده از آیپد پرو به جای لپ تاپ ها را به کاربران یادآوری نماید.

در این ویدیوها روی دوام باتری بیشتر، وزن سبک تر و امکان حمل و نقل بسیار آسان تر این تبلت ها نسبت به لپ تاپ های بزرگ و سنگین تاکید می شود. ضمن این که این تبلیغات یادآور می شوند که مطالعه کتاب ها و حتی درس خواندن با این گجت ها تجربه ای کاملاً متفاوت از لپ تاپ ها خواهد بود.

در کنار این مزایا اما معایبی نیز برای آیپد پروهای اپل می توان برشمرد. از جمله قیمت بالای این محصولات، به خصوص نسخه ۱۲.۹ اینچی آن. در این محدوده قیمت لپ تاپ هایی با وزن پایین و کارایی مناسب قابل تهیه هستند.

علاوه بر این، باید پذیرفت که آیپدها با تمام ویژگی های مثبتشان و حتی با وجود اسمارت کاور، باز هم گزینه چندان ایدآلی برای تولید محتوا نیستند، چرا که اصولاً پلتفرم iOS از محدودیت های قابل توجهی در مقابل سیستم عامل های نسخه دسکتاپ برخوردار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    من خودم آیفون دارم و مک بوک پرو. گوشی اندرویدی و یه سرفیس پرو هم دارم به خاطر کارم. کارم هم برنامه نویسیه و واقعا محصولات اپل رو به با کیفیت بودن قبول دارم. اما آیپد پرو برای مقایسه با سرفیس پرو مضحک ترین کار اپله و با این کار خودشو کوچک میکنه. این دوستمون که گفت مصرف کننده محتوا هستش خیلی خوب گفت. البته نباید فراموش کرد ۹۵٪ مردم هم از لپ تاپ فقط مصرفی استفاده میکنن ولی باز هم این تبلت با این سیستم عامل جای کامپیوتر رو نمیگیره. اگه سیستم عاملش مک بود میشد روش مانور داد.

  • Shahriar
    Shahriar | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    دروغ سالِ اپل? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی