ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات تلگرام GameMatrisBot؛ دوستان خود را به چالش دعوت کنید

تلگرام حالا به جزئی از زندگی کاربران ایرانی تبدیل شده است. آمار خیره کننده استفاده 40 میلیونی کاربران ایرانی از این اپلیکیشن پیام رسان نیز گواهی روشن بر این ماجراست. با ظهور ربات ها تقریباً هر ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

تلگرام حالا به جزئی از زندگی کاربران ایرانی تبدیل شده است. آمار خیره کننده استفاده 40 میلیونی کاربران ایرانی از این اپلیکیشن پیام رسان نیز گواهی روشن بر این ماجراست. با ظهور ربات ها تقریباً هر کاری در این اپلیکیشن پیام رسان ممکن است؛ از ثبت شرکت و رزرو بلیط هواپیما بگیرید تا انجام بازی های ویدیویی با دوستان تان.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات GameMatrisBot@ را برایتان معرفی کنیم؛ با کمک ربات فوق می توانید به انجام بازی با دوستان تان بپردازید و آن ها را به چالش دعوت نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی GameMatrisBot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. وظیفه اصلی ربات گیم ماتریس ایجاد ارتباط بین کاربران مختلف و فراهم کردن بستری مناسب برای انجام بازی های مختلف همچون تخته نرد و شطرنج به شکل آنلاین است.

کافیست از منوی تعبیه شده در داخل ربات روی فهرست بازی ها ضربه بزنید و سپس از میان عناوین شطرنج، XO، تخته نرد و مین روب یکی را به دلخواه انتخاب کنید. پس از آن دو انتخاب در مقابل شما قرار داده می شود؛ یکی بازی با دوستان خود و دیگری انجام بازی با کاربران تصادفی.

در صورت انتخاب گزینه Play with Friends به لیست گفتگوها منتقل شده و ملزم به انتخاب یکی از دوستان تان برای انجام بازی هستید. اگر فرد خاصی را برای بازی در اختیار ندارید نیز می توانید از گزینه Random Player استفاده نمایید. با انتخاب این گزینه به محیط بازی منتقل شده و ربات شروع به یافتن حریف برای شما می کند.

ربات GameMatrisBot شامل گزینه های دیگری چون Contact Us، Setting و Help نیز می شود. با کلیک روی گزینه تنظیمات قادر هستید به تغییر مواردی چون رمز عبور و حریم شخصی بپردازید. در صورت داشتن انتقاد و یا پیشنهادات  گزینه Cantact Us در اختیار شما قرار داده شده است و اگر سوالاتی در رابطه با نحوه عملکرد ربات دارید گزینه Help به کمک تان می آید.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sjusp
    sjusp | ۷ خرداد ۱۳۹۶

    یعنی دمت خیلی خیلی گرم که این ربات معرفی کردی

  • sagvan sabri
    sagvan sabri | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    ی سوال داشتم از دیجیاتو
    ایا تا حالامکاتبه ای با سازندگان تلگرام داشته اید برای اضافه کردن زبان فارسی ؟

  • Milad INL
    Milad INL | ۱۱ فروردین ۱۳۹۶

    سپاس از شپما???

مطالب پیشنهادی