ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ برگزاری کنفرانس گوگل I/O 2017 به صورت رسمی مشخص شد

شاید بد نباشد تقویم خود را کنار دستتان گذاشته و تاریخ 17 مه (یا 27 اردیبهشت ماه) را علامت گذاری کنید. چرا که گوگل قصد دارد در این روز به همراه تیم توسعه دهنده اندروید، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

شاید بد نباشد تقویم خود را کنار دستتان گذاشته و تاریخ 17 مه (یا 27 اردیبهشت ماه) را علامت گذاری کنید. چرا که گوگل قصد دارد در این روز به همراه تیم توسعه دهنده اندروید، به برگزاری کنفرانس Google I/O 2017 بپردازد. این رویداد قرار است راس ساعت 10 صبح به وقت محلی و برای دومین بار پیاپی در آمفی تئاتر شورلاین واقع در مانتین ویو آغاز به کار کند.

انتظار می رود که مراسم ابتدایی و کنفرانس گوگل، نزدیک به دو ساعت به طول انجامد و همانند انتظارات، گوگل به صحبت درباره نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، که در حال حاضر با نام رمز O در دست توسعه است بپردازد.

البته گفتنی است که نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O از همین حالا منتشر شده، اما گوگل قطعاً تا زمان برگزاری کنفرانس به دستاوردهای بیشتری رسیده و جزییات گسترده تری درباره آن ارائه می دهد.

علاوه بر اندروید، می توان انتظار داشت که گوگل اخباری هم در زمینه توسعه Google Home و شاید نسل بعدی موبایل های پیکسل را با توسعه دهندگان و خبرنگاران به اشتراک بگذارد. مثل همیشه، فعلاً باید منتظر شایعات و گزارش ها باقی ماند تا ببینیم که کمپانی غول تکنولوژی برای رویداد امسال خود چه سورپرایزهایی در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی