ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تمام مدل های 2017 آیفون احتمالاً از نمایشگر True Tone بهره مند می شوند

بنابر گزارش تازه ای از سوی وب سایت معتبر MacRumors، اپل ممکن است نمایشگرهای True Tone را به آیفون بعدی خود بیاورد که در حال حاضر به صورت انحصاری در آیپد پرو 9.7 اینچی مورد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

بنابر گزارش تازه ای از سوی وب سایت معتبر MacRumors، اپل ممکن است نمایشگرهای True Tone را به آیفون بعدی خود بیاورد که در حال حاضر به صورت انحصاری در آیپد پرو 9.7 اینچی مورد استفاده قرار گرفته اند.

مهم ترین وجه تمایز نمایشگرهای True Tone با نمایشگرهای عادی، تغییر ظاهر آنها براساس شرایط نوری است؛ بنابراین هنگامی که کاربر در اتاقی با لامپ زرد رنگ به سر می برد یا در محیط باز و زیر نور خورشید به فعالیت می پردازد، نمایشگر دچار تغییر می گردد تا چشمان راحت تر قادر به تشخیص محتویات روی صفحه باشند.

True Tone را از چند منظر می توان مشابه قابلیت Night Shift تلقی کرد، اما Night Shift مخصوصاً برای محدود کردن رنگ آبی نمایشگر در شرایط کم نور طراحی شده و به صورت 24 ساعته قابل بهره گیری نیست.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده اما گفته می شود که تمام مدل های 2017  آیفون، یعنی آیفون 7 اس، 7 اس پلاس و آیفون 8 به همراه این تکنولوژی به دست مشتریان خواهند رسید. بهرحال این نخستین باری است که چنین خبری به گوش می رسید و مسلماً برای اطمینان از صحت آن، باید منتظر گزارش های تکمیلی یا تایید رسمی اپل باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • seyed_mohammad1379
    seyed_mohammad1379 | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان گروه زديم براي دوست داران موبايل از همه سايتا داريم جمع ميشيم جوين شيد
    yon.ir/7BJYA

مطالب پیشنهادی