ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت شرکت بلک بری
تکنولوژی

شاید به زودی شاهد عرضه یک تبلت با برند بلک بری باشیم

همان طور که پیش تر اشاره کردیم کمپانی بلک بری قصد دارد ایده واگذاری امتیاز تولید موبایل تحت برند خود را به سایر حوزه ها تعمیم دهد، بنابراین در آینده شاهد عرضه گجت های دیگری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

همان طور که پیش تر اشاره کردیم کمپانی بلک بری قصد دارد ایده واگذاری امتیاز تولید موبایل تحت برند خود را به سایر حوزه ها تعمیم دهد، بنابراین در آینده شاهد عرضه گجت های دیگری جز موبایل ها با برند شرکت کانادایی خواهیم بود. در همین راستا جان چن مدیرعامل این شرکت اعلام کرده است که شرکای سخت افزاری تمایل بسیاری برای تولید یک تبلت اندرویدی با برند بلک بری دارند.

در حال حاضر سه کمپانی آسیایی امتیاز تولید موبایل های بلک بری را در اختیار دارند. شرکت چینی «TCL»، کمپانی هندی «Optiemus» و موبایل ساز اندونزیایی «PT BB Merah Putih». هنوز مشخص نیست که کدام یک از این سه شرکت کاندید نهایی تولید تبلت بلک بری باشند. گرچه احتمال درمیان بودن نام کمپانی چهارم نیز کاملاً منتفی نیست.

نام تولید کننده هر چه که باشد، به طور قطع بلک بری تامین کننده نرم افزار و نسخه اختصاصی (و البته امن) سیستم عامل اندروید برای این تبلت خواهد بود و بابت فروش هر دستگاه مبلغی نیز به حساب های این شرکت واریز می شود.

شرکت کانادایی تا به امروز تنها یک بار و آن هم در سال ۲۰۱۱ دست به تولید تبلت زده است. این گجت که «بلک بری پلی بوک» (BlackBerry PlayBook) نام داشت از سیستم عامل اختصاصی «QNX» بهره می برد، همین سیستم عامل با اعمال یک به رزو رسانی اساسی به «BlackBerry 10» تغییر نام یافت.

به هر حال نبود اپلیکیشن اختصاصی تقویم و اپ امنیتی «BlackBerry Bridge» سبب شد که تبلت بلک بری با استقبال چندانی از طرف کاربران مواجه نشود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    چیزی که یه دستگاه هوشمند مثل موبایل و تبلت نیاز دارن
    باتری عالی با سرعت و بدون مکث و هنگ و فراوانی نرم افزار و بازی برا آون دستگاه

    مایکروسافت و بلکبری و نوکیا بخاطر پافشاری رو منحصر به فرد بودن ضرر زیادی دادن

    تنها شرکتی که تونست با سیستم عامل خودش یکه تاز باقی بمونه و سهم زیاد اپل هستش

    ولی برای من هیچ چیز آندروید نمیشه فقط گوشی ها ضعف باتری دارند

مطالب پیشنهادی