ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برند جدید موتورولا
تکنولوژی

احیای دوباره برند موتورولا با ظاهری جدید

برند محبوب موتورولا در ۱۰ سال گذشته تحولات بسیاری را به خود دیده است و حتی تا مرز ذوب شدن کامل درون برند مالک خود، لنوو، پیش رفت. اما اخیراً مقامات کمپانی چینی تصمیم به حفظ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

برند محبوب موتورولا در ۱۰ سال گذشته تحولات بسیاری را به خود دیده است و حتی تا مرز ذوب شدن کامل درون برند مالک خود، لنوو، پیش رفت. اما اخیراً مقامات کمپانی چینی تصمیم به حفظ این برند گرفتند تا بتوانند از شهرت و محبوبیت آن بهره ببرند. در همین راستا بالاخره لنوو از برند جدید موتورولا با تایپوگرافی متفاوت رونمایی کرد.

لنوو تبلیغات جدید موبایل های سری موتو را در کشورهای متعدد آسیایی و اروپایی با این نشان جدید آغاز کرده است و به طور حتم هواداران موتورولا از بازگشت نام کامل این برند و لوگوی خفاش مانند آن خوشحال خواهند شد. از شواهد امر چنین برمی آید که لنوو به این نتیجه خوشحال کننده رسیده که هر سه برند «لنوو»، «موتورولا» و «موتو» می توانند در کنار هم و زیر یک سقف حضور موفقی را تجربه کنند.

البته باید این نکته را در نظر داشت که استراتژی بازاریابی و تبلیغات لنوو برای موبایل های تولیدی اش در کشورهای مختلف دنیا متفاوت خواهد بود. این تغییر بسته به میزان محبوبیت نام و نشان تجاری لنوو یا موتورولا در کشور مقصد تعیین می شود.

موتورولا در برخی کشورهای آسیایی هم معنی با موبایل و تلفن هوشمند است، در حالی که در برخی دیگر از کشورها نام لنوو شناخته شده تر است. با همه این ها اما باز هم احیای دوباره نام و نشان یکی از قدیمی ترین برندهای حاضر در صنعت موبایل خبری خوب و امیدوار کننده به حساب می آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    گندی به برند موتورلا زدن که اصن نگم , اولین اشتباهشون اوردن دکمه هوم مربعی به جلوی گوشیه ! یعنی اینقدر سخت بود سنسور اثرانگشت رو توی خود لوگوی موتورلا پشت گوشی قرار میدادن ؟
    خوش دست ترین موبایل عمرم موتو ایکس ٢٠١٣ پشت چوبی بوده و دیکه رو دست این موبایل خوش دست نیومده

    • HasanHoseinPoor
      HasanHoseinPoor | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

      به فکرش ون نرسیده که حسگر اثر انگشت رو تو لگو قرار بدن
      آیت همه سال اچ تی سی اسم برند و جلو صفحه داشت ولی دکمه هومش نبود

مطالب پیشنهادی