ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی میزو 10 درصد از نیروی کاری خود را تعدیل می کند

کمپانی چینی میزو، به تازگی خبر از تعدیل 10 درصد از نیروی کاری خود طی سال جدید میلادی را داده است. میزو در مقام توضیح برای تصمیم خود گفته که مجبور به افزایش بازده خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

کمپانی چینی میزو، به تازگی خبر از تعدیل 10 درصد از نیروی کاری خود طی سال جدید میلادی را داده است. میزو در مقام توضیح برای تصمیم خود گفته که مجبور به افزایش بازده خود است تا بلکه قادر به افزایش سهم خود از بازار جهانی موبایل های هوشمند باشد.

تعدیل نیرو هیچوقت خبری خوب برای کمپانی های تکنولوژی به شمار نمی رود و می تواند باعث بیکاری افراد زیادی شود، اما گاه امری الزامی به حساب می آید تا منابع کمانی، به اهداف مهم تری اختصاص یابند. میزو نیز حالا به نقطه عطفی در تاریخچه نه چندان بلند مدت خود رسیده و گرچه هنوز رقیبی قدر در بازار موبایل های هوشمند به شمار نمی رود، اما طی سال گذشته بالغ بر 20 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده است.

رشد در مقیاس جهانی، همواره یکی از اهداف طولانی مدت میزو بوده است و کمپانی چینی از هیچ تلاشی برای تحقق این مهم دریغ نمی کند؛ و با دسترسی به سرمایه گذارانی نظیر علی بابا و مدیاتک، دستیابی به فروش هرچه بیشتر دیوایس های هوشمند و رقابت سازنده تر با دیگر برندهای محلی، امری چندان دور از ذهن برای میزو تلقی نمی شود.

این کمپانی همچنین برنامه دارد که حضوری موثرتر در بازار غرب داشته و از اتکای خود بر بازار موبایل چین بکاهد. این استراتژی، به همان اندازه که مهم است، هزینه بر نیز هست و طبیعی به نظر می رسد که میزو بخواهد با کنار گذاشتن بخشی از نیروهای کم بازده خود، تمرکزش را روی حضور گسترده تر در بازار و افزایش سود معطوف کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

    میزو عالیه عالیییی با گوشیاش , هدفون , ساعت و دستبند سلامتیش کار کنید تا بدونید رو دست شیائومی هست

مطالب پیشنهادی