ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت پیکسل سی گوگل اندروید ۷
تکنولوژی

تبلت پیکسل سی آپدیت اندروید 7.1.2 و به روز رسانی امنیتی ماه آوریل را دریافت کرد

گوگل بالاخره ارائه آپدیت اندروید 7.1.2 و به روز رسانی امنیتی ماه آوریل را برای تبلت پیکسل سی خود آغاز کرد. پکیج مذکور با حجم ۳۴۰ مگابایت به تدریج در اختیار کاربران این تبلت در سرتاسر دنیا ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

گوگل بالاخره ارائه آپدیت اندروید 7.1.2 و به روز رسانی امنیتی ماه آوریل را برای تبلت پیکسل سی خود آغاز کرد. پکیج مذکور با حجم ۳۴۰ مگابایت به تدریج در اختیار کاربران این تبلت در سرتاسر دنیا قرار خواهد گرفت.

به مانند همیشه قبل از نصب آپدیت می بایست از وجود فضای کافی در حافظه داخلی و داشتن حداقل ۵۰ درصد شارژ باتری مطمئن باشید. ضمن این که هنوز نسخه قابل دانلود اندروید 7.1.2 برای آپدیت دستی تبلت سال ۲۰۱۵ گوگل منتشر نشده است.

با ارتقای پیکسل سی به اندروید 7.1.2 کاربران می توانند از لانچر زیبای «پیکسل لانچر» و طراحی جدید دکمه های ناوبری بهره مند شوند. ویژگی هایی که صاحبان موبایل های پیکسل و پیکسل اکس ال گوگل از یک سال قبل از آن بهره مند بودند.

جز برخی تغییرات ظاهری اشاره شده و تعدادی بهینه سازی ها در سطح کرنل و مصرف باتری، آپدیت جدید شامل آخرین اصلاحات امنیتی گوگل تا ماه آوریل هم هست. با این به روز رسانی تعداد قابل توجهی از باگ ها و حفره های امنیتی در سیستم عامل اندروید مسدود شده و تبلت شما امن تر از همیشه خواهد شد.

شنیده شده تا روز دوشنبه آپدیت امنیتی مورد بحث برای دیگر گجت های گوگل از جمله موبایل های پیکسل و نکسوس و همچنین نکسوس پلیر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی