ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن DaTuner؛ تیونری حساس و قدرتمند برای انواع ساز

اگر تا حالا از موبایل یا تبلت تان برای تماشای فیلم و بازی کردن و مدیریت دخل و خرج خود استفاده می کردید، به لطف اپلیکیشن امروز می توانید «کوک کردن ساز» را هم به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

اگر تا حالا از موبایل یا تبلت تان برای تماشای فیلم و بازی کردن و مدیریت دخل و خرج خود استفاده می کردید، به لطف اپلیکیشن امروز می توانید «کوک کردن ساز» را هم به قابلیت های آن اضافه کنید.

با استفاده از میکروفون گجت، DaTuner می تواند انواع ساز زهی و بادی را برایتان کوک کند تا برای این کار به دستگاه تیونر احتیاجی نداشته باشید. گیتار، یوکلیلی، ویولن، گیتار بیس، ویولن سل، ماندولین، پیانو و چنگ سازهای زهی و هارمونیکا، کازو و ساکسیفون سازهای بادی ای هستند که DaTuner از پس کوک کردن شان بر می آید.

کار با اپ بسیار ساده است. DaTuner به طور پیش فرض روی فرکانس 440hz تنظیم شده که یک استاندارد جهانی و بر اساس نت لا (A) است که بقیه نت ها را بر اساس آن فرکانس بندی می کنند. هر چند اگر دوست داشته باشید قادر به تغییر این فرکانس به مقدار دلخواه خودتان هم هستید.

فرض بگیریم که ساز مد نظر شما گیتار باشد. اگر بخواهید ساز را به کوک استاندارد (می، لا، ر، سُل، سی، می) ببرید، کافیست انگشت تان را روی صفحه نگه دارید تا منوی انتخاب ساز و کوک برایتان نمایان شود. اینجا می توانید نوع ساز (۶ سیم یا ۱۲ سیم) را تعیین کنید و حتی بین کوک های مختلف (استاندارد، دراپ دی، دراپ سی و ...) هم جابجا شوید.

بعد از اعمال تنظیمات هم فقط کافیست که سیم ها را به نوبت بنوازید و کوک را آنقدر بالا و پایین ببرید که نت روی صفحه به رنگ سبز در بیاید. دقت DaTuner در کوک کردن ساز بسیار بالاست، به طوری که در سمت چپ صفحه دائما شاهد تغییر نمودار سیگنال های دریافتی هستید. این مسئله برای کوک سازهای ظریف و حساس اهمیت زیادی دارد، اما شاید این حساسیت بالا برای یک کوک معمولی اندکی آزاردهنده باشد.

برای همین DaTuner امکانی فراهم کرده که بتوانید نمایش لحظه ای قدرت سیگنال و فرکانس را غیر فعال کنید و حتی به تنظیمات اپلیکیشن طوری دست ببرید که حساسیت میکروفون کم تر شود. در این حالت خواهید دید که چه قدر راحت و بی دردسر به کوک مد نظرتان می رسید.

DaTuner برای اندروید منتشر شده و رایگان است، هر چند امکانات حرفه ای تری هم دارد که تنها با خرید نسخه Pro آزاد می شوند. اگر دستی بر آتش نوازندگی دارید و فراموش می کنید که همه جا با خودتان تیونر به همراه داشته باشید، شک نکنید که DaTuner تمام نیازهایتان برای کوک کردن ساز را برطرف می کند.

DaTuner

DaTuner

سازنده: Applaud Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • اسماعیل سیاحی
    اسماعیل سیاحی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    من یه زمانی رو یادم میاد که پول دستگاه تیونر رو برا خریدن نداشتم و هر یه هفته یه بار از دستگاه تیونر دوستم برا کوک کردن گیتارم استفاده می کردم.
    اما الان حدود دو سالی میشه که من از یه برنامه به اسم guitar tuna استفاده می کنم که دقیقا نیازم برطرف کرده و هنوز که هنوزه ازش استفاده میکنم...

    واقعا تلفن های هوشمند دنیای ما رو تغییر دادن....
    و روز به روز این تغییر رو بیشتر میبینیم و تجربه میکنیم....

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    سلام اقای بیگ‌زاده چه جوری میشه برنامه ایی را معرفی کرد به شما تا درصورت تایید ان را سایت مورد معرفی قرار گیرد ؟؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

      سلام، لطفا لینک برنامه مد نظرتون به همراه اطلاعات تکمیلی رو به آدرس info@digiato.com ارسال کنید.

      • sadegh.t
        sadegh.t | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

        خیلی ممنون

مطالب پیشنهادی