ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه دستیار هوشمند بیکسبی روی پرچمداران پیشین سامسونگ

سامسونگ با معرفی بیکسبی سبب شد تا دستیارهای صوتی هوشمند یک گام رو به جلو را تجربه کنند اما قابلیت مورد اشاره در حال حاضر تنها روی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سامسونگ با معرفی بیکسبی سبب شد تا دستیارهای صوتی هوشمند یک گام رو به جلو را تجربه کنند اما قابلیت مورد اشاره در حال حاضر تنها روی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در دسترس است و هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی کره ای قصد دارد بیکسبی را برای موبایل های گذشته خود نیز منتشر کند یا خیر.

اخیراً یکی از کاربران انجمن XDA Developers موفق شده است دستیار هوشمند مختص به پرچمداران تازه سامسونگ را روی گلکسی S7 راه اندازی کند تا از این رو، کاربران مشتاق به تجربه و استفاده از بیکسبی نیز بتوانند آن را روی موبایل های خود نصب کنند.

همانطور که در توضیحات ارائه شده توسط کاربر takerhbk می توان مشاهده کرد، گجت های سامسونگی می بایست برای بهره مندی از بیکسبی به اندروید نوقا بروز رسانی شده باشند. علاوه بر آن یکی دیگر از الزامات راه اندازی دستیار هوشمند به صورت غیر رسمی، نصب لانچر گلکسی اس 8 روی موبایل های مورد اشاره و سپس نصب فایل APK بیکسبی است.

گفتنی است پس از نصب اپلیکیشن های مورد بحث، کاربران می بایست با نگه داشتن دکمه هوم به بخش تنظیمات مربوط به لانچر رفته و از آنجا بیکسبی را فعال کنند و سپس اقدام به راه اندازی مجدد تلفن همراه خود کنند. پس از طی مراحل بیان شده، با کشیدن انگشت از سمت چپ نمایشگر یا به اصطلاح Swipe کردن می توان منوی دستیار هوشمند را مشاهده کرد.

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فایل های مورد نیاز می توانید به تاپیک مربوطه در انجمن گفتگوی XDA Developers مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • علی ویژه
    علی ویژه | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    بچه ها رو بعضی از اندروید ۷ ها مثل نمیشه ولی رو بعضی دیگه میشه

  • Sh m
    Sh m | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    برای من که از دیروز اسیستنت گوگل فعال شده ?

  • alii saeedi
    alii saeedi | ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

    چرا تو تنظمیاتش وقتی suggest app رو فعال میکنی هیچ برنامه ای رو نشون نمیده ء؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی