ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس دانشگاه آزاد از عرضه ربات های آتش نشان و جراح تا سال آینده خبر داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در دانشگاه قزوین، از عرضه ربات های آتش نشان و مدیکال (برای انجام عمل های جراحی) تا سال آینده خبر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در دانشگاه قزوین، از عرضه ربات های آتش نشان و مدیکال (برای انجام عمل های جراحی) تا سال آینده خبر داد و از زحمات دکتر موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد قزوین در راستای تشکیل کنسرسیومی متشکل از 22 واحد دانشگاه آزاد در حوزه رباتیک تقدیر کرد.

دکتر حمید میرزاده در جریان این مراسم از افق روشن پیش روی دانشگاه آزاد خبر داد و به برخی از موفقیت های اخیر این مجموعه، از جمله کسب مقام های متعدد در رقابت های رباتیک 2016 آلمان و توسعه خودروی برقی توسط محققین این دانشگاه اشاره نمود.

13 مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی، 1113 شرکت و واحد فناور را در خود جای داده اند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت شرکت های دانش بنیان را عامل اصلی پیشرفت کنونی کشور برشمرد و اظهار داشت در طرح 10 ساله این دانشگاه که از سال 1394 آغاز شده، اقتصاد دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت در اولویت قرار گرفته است. وی همچنین با اشاره به فعالیت 400 واحد دانشگاهی در داخل و 12 واحد در خارج از کشور، افزود 13 مرکز رشد در دانشگاه آزاد ایجاد شده که 1113 هسته و واحد فناور در آنها مستقر هستند، و تاکنون موفق به توسعه و تولید 1109 محصول شده اند.

میرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 56 درصد از تحصیلات تکمیلی، 50 درصد از فارغ التحصیلان، و 20 درصد تولید علم جهانی ایران را در اختیار دارد، افزود طی سه سال آینده رتبه ISI این مجموعه از 155 به زیر 100 ارتقاء خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • xiaomi
    xiaomi | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

    زارت

  • علیزاده
    علیزاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

    خب بهونه جدید واسه پول چاپیدن از ما دانشجوهای بدبخت هم جور شد.از ترم بعد هزینه شهریه رو افزایش می دن بدون شک.بی انصافا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی