ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 8 به رکوردشکنیِ سود عملیاتی سامسونگ کمک قابل توجهی می کند

رکورد فعلی سود عملیاتی کمپانی سامسونگ الکترونیکس در یک فصل تجاری، به سال 2013 و موفقیت پرچمدار گلکسی اس 4 بر می گردد؛ اما حالا کارشناسان و تحلیلگران پتانسیل موفقیت بی نظیری برای گلکسی اس ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

رکورد فعلی سود عملیاتی کمپانی سامسونگ الکترونیکس در یک فصل تجاری، به سال 2013 و موفقیت پرچمدار گلکسی اس 4 بر می گردد؛ اما حالا کارشناسان و تحلیلگران پتانسیل موفقیت بی نظیری برای گلکسی اس 8 می بینند و تصور دارند این رکورد به زودی شکسته خواهد شد.

محققین گروه سرمایه گذاری IBK معتقدند نرخ سود سامسونگ الکترونیکس در دومین سه ماهه سال تجاری کره ای ها با 49 درصد افزایش به 11 میلیارد دلار خواهد رسید که در قیاس با رکورد قبلی یعنی 10.1 میلیارد دلار، افزایش مناسبی به نظر می رسد.

طی سال جاری سامسونگ به روند موفق فروش و عرضه حافظه های NAND و همینطور نمایشگرهای OLED (که آیفون امسال یکی از بزرگترین خریداران است) ادامه خواهد داد و عرضه گلکسی اس 8 در یکم اردیبهشت ماه به مجموع درآمدزایی شرکت کمک شایانی می کند.

بر اساس پیش بینی «لی سئونگ وو» از گروه IBK، مجموع سود عملیاتی سال 2017 میلادی 69 درصد نسبت به سال قبل افزایش خواهد یافت و درآمد کلی نیز با 14 درصد افزایش همراه خواهد شد.

او مدعی است در حال حاضر حدود 95 درصد از چیپست های تلفن های هوشمند جدید متعلق به سامسونگ بوده و سخت افزارهای نیمه هادی در سه ماهه دوم به تنهایی 7.1 میلیارد دلار سود عملیاتی نصیب این شرکت خواهند نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • m samsung
    m samsung | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

    تست سرعت اس7 اج(اکسینوس) با g6 . تو خیلی بیشتر برنامه ها اس7 اج سریعتر بود ال جی از پس گوشی یه سال پیش سامسونگ هم بر نیومد.
    https://www.youtube.com/watch?v=X1vk4kNlWEU

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی