ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بازگشت موتورهای V6؛ اولین اطلاعات از فرارى F588 Modificato مدل ٢٠١٩

با توجه به عكس هاي غیر رسمی که به تازگى از جدید ترین محصول فراری منتشر شده است، در حال حاضر ما تقريباً مطمئن هستيم كه فرارى جديد F588 Modificato نام دارد که اساساً مدل ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

با توجه به عکس های غیر رسمی که به تازگى از جدید ترین محصول فراری منتشر شده است، در حال حاضر ما تقریباً مطمئن هستیم که فرارى جدید F588 Modificato نام دارد که اساساً مدل تغییر یافته 488 GTB محسوب می شود.

اطلاعات اولیه نشان مى دهند که به روز رسانى هایى بر روى این خودرو براى سال ٢٠١٩ انجام خواهد شد که بازگشت موتورهای شش سیلندر را پس از سال ها غیبت در محصولات فراری شامل می شود.

چه چیزى در فرارى F588 M جدید است؟

پروژه F588 M در واقع طراحى مجدد GTB 488 است که عکاسان جاسوس توانسته اند در اسکاندیناوى در تست هاى زمستان از آن عکس بردارى کنند. این خودرو براى معرفى در سال ٢٠١٩ طراحى شده است.

موتور V6

بهتر است موتور V6 براى فرارى را باور کنید. فرارى به سختى در حال کار بر روى multi-engine است، تا بتوانند به کاهش تولید گازهاى گلخانه اى کمک کنند و در عین حال بتوانند خودروى سریعى نیز تولید کنند.

از این رو موتور 2.9 لیترى V6 براى سوپر اسپورت هاى آینده در نظر گرفته شده است. مارانللو پیشنهاد داده است که موتورهاى V6 براى خودروهایى به کار برده شود که فاصله ى بین دو محور آن کم است. در نتیجه نسخه هاى GTB به دو طیف تقسیم خواهد شد.

با توجه به بودجه اى که مصرف کننده مد نظر دارد، مى تواند خودروى خود را انتخاب کند. مانند GTC4 Lusso که در حال حاضر با توجه به نیاز و خواسته ى مشترى با دو موتور V8 و V12 قابل سفارش است.

موتور V6 فرارى چقدر قدرت خواهد داشت؟

بر اساس اطلاعات، انتظار مى رود که موتور تویین توربو V6 طراحى شده ۶٠٠ اسب بخار قدرت داشته باشد و به اندازه ى کافى قدرت تولید مى کند که از آلفارومئو با موتور ٢/٩ لیترى متمایز باشد.

همچنین موتور V8 که براى 588M در نظر گرفته شده است، مى تواند ۶٨٠ اسب بخار قدرت تولید کند. در ورژن Challenge/Stradale این عدد به ٧٢٠ اسب بخار مى رسد. این قدرت قبل از اضافه شدن پکیج الکتریکى هیبریدى بر روى خودرو است که مى تواند ١۵٠ اسب بخار دیگر نیز بر قدرت خودرو بیافزاید.

از این رو می توان گفت که باید انتظار درخشش نسل جدیدی از فراری های سریع و هیبرید را داشته باشیم که برخلاف مدل لافراری با قیمت رقابتی نیز راهی بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی