ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت ال جی جی 6 را تماشا کنید

ال جی جی 6 یکی از پرچمداران نوینی است که همین روزها وارد بازار جهانی خواهد شد و از نمایشگری 5.7 اینچی با نسبت تصاویر 18:9 و حاشیه ای بسیار اندک برخوردار است؛ اما آیا ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

ال جی جی 6 یکی از پرچمداران نوینی است که همین روزها وارد بازار جهانی خواهد شد و از نمایشگری 5.7 اینچی با نسبت تصاویر 18:9 و حاشیه ای بسیار اندک برخوردار است؛ اما آیا این تلفن همراه بزرگ می تواند در مقابل حوادث محتمل و مصائب گوناگون دوام بیاورد یا خیر؟

کانال محبوب یوتوب JerryRigEverything که در نخستین روزهای رونمایی از این پرچمدار فرصت داشت تا جی 6 را کالبدشکافی نماید، حالا آن را وارد شکنجه گاه معروفش کرده تا مقاومت آن در دوران آخرالزمان را نمایش دهد.

شاسی ال جی جی 6 از استحکام بسیار مناسبی برخوردار بوده و به این راحتی ها خم نمی شود

همانطور که احتمالاً می دانید تمام سطح رویی و پشتی بدنه ال جی جی 6 با شیشه گوریلا گلس پوشیده شده و تا حد بسیار قابل قبولی در مقابل خط و خش مقاوم است؛ اما در هر صورت توصیه می شود از محافظ صفحه نمایش استفاده گردد، چراکه این شیشه در مقابل سنگ هایی مانند گرانیت آسیب پذیر است.

به نظر می رسد جنس سنسور اثر انگشت در پشت بدنه با افول همراه بوده و به راحتی خط و خش می پذیرد، هرچند که با این وجود هم کاملاً درست کار می کند. در نقطه دیگر سنسورهای عکس برداری جلو و پشت بدنه نیز با گوریلا گلس پوشیده شده اند و به خوبی مقاوم هستند.

ناگفته نماند که این آزمون نشان می دهد شاسی ال جی جی 6 از استحکام بسیار مناسبی برخوردار بوده و به این راحتی ها خم نمی شود؛ پس با خیال راحت موبایلتان را در جیب شلوارتان قرار داده و در ادامه ویدیوی شکنجه ی پرچمدار جدید کره ای را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • آرمان گلزار
    آرمان گلزار | ۱۶ فروردین ۱۳۹۶

    اینا واس خارجیاس ما که شانس نداریم از ده سانتی بخوره زمین همه جاش خورد میشه

    • Dandelions
      Dandelions | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

      خیالت تخت داداش من. ال جی جی 6 رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب داره. یعنی اصلا لازم نیست نگران باشی و تقریباً هر جایی میشه با خودمون ببریم. چون گوشی دیگه کاملاً ضد گرد و خاکه و حتی وقتی تا سی دقیقه در عمق یک‌ونیم متری زیر آب باشه هم هیچیش نمیشه و بلایی سرش نمیاد.
      ال‌ جی G6 طوری طراحی شده که حتی در برابر شرایط عجیب و غریب و البته نامساعد و همین طور شرایط ناگوار هم قابل اعتماد باشه. پس میشه کمتر نگران سقوط‌های ناگهانی و دیگر عوامل محیطی خشن و شدید در هنگام استفاده روزمره بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی