ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید O خود به خود وای-فای موبایل را در مناطق شناخته شده روشن می کند

اندروید بعدی که نام آن با حرف O آغاز خواهد شد، قطعا ویژگی های جذابی به همراه خواه آورد که اندرویدی ها را بیش از پیش به موبایلشان وابسته خواهد کرد. یکی از این ویژگی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

اندروید بعدی که نام آن با حرف O آغاز خواهد شد، قطعا ویژگی های جذابی به همراه خواه آورد که اندرویدی ها را بیش از پیش به موبایلشان وابسته خواهد کرد. یکی از این ویژگی ها، روشن شدن خود به خودی وای-فای موبایل در نزدیکی اینترنت های شناخته شده به دستگاه است.

تصور کنید ساعت ها بیرون از خانه بوده اید و حالا به خانه آمده اید و تلفن خود به خود وای-فای را روشن می کند تا به اینترنت وصل شوید. یا به خانه دوستی می روید و قبلا از اینترنت او استفاده کرده اید، حالا دوباره بدون آنکه لازم باشد به صورت دستی وای فای را روشن کنید، خودتان به اینترنت وصل می شوید.

یکی از ویژگی های جذاب Android O، روشن شدن خود به خودی وای-فای در مناطق شناخته شده است.

این گزینه در بخش تنظیمات وای فای و در زیر بخش «turn Wi-Fi back on» قرار گرفته و روشن کردن آن سبب فعال شدن وای فای شما می شود. وقتی این گزینه روشن باشد، اگر به سیگنال های وای فای ذخیره شده نزدیک شوید، موبایل خود به خود وجود اینترنت را تشخیص می دهد.

این ویژگی برای بسیاری می تواند جذابیت داشته باشد اما احتمالا بسیاری را هم نگران می کند از این مسئله که سیستم عامل در پس زمینه باید هر لحظه به دنبال سیگنال وای فای بگردد. این مشکلات تکنیکی اما به زودی برطرف می شوند و در حالت نهایی، شاهد حضور بی نقص یا حداقل کم نقص آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ajamali95
    ajamali95 | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    هوآوى هم اين قابليتو از قبل به نام wifi+ داشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی