ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رویت موبایل Mi 6 شیائومی به همراه اسنپدراگون 835 در پایگاه داده GFXBench

بنابر شایعات، موبایل Mi 6 شیائومی قرار است اواخر ماه جاری میلادی در پکن معرفی شود، اما این مسئله سبب نشده تا هر از چندگاهی اخبار مربوط به آن افشا نشوند. این اسمارت فون پرچمدار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

بنابر شایعات، موبایل Mi 6 شیائومی قرار است اواخر ماه جاری میلادی در پکن معرفی شود، اما این مسئله سبب نشده تا هر از چندگاهی اخبار مربوط به آن افشا نشوند. این اسمارت فون پرچمدار اخیراً بنچمارک GFXBench را پشت سر گذاشته و برخی از شبهه ها درباره سخت افزار آن برطرف شده است.

Mi 6 شیائومی ظاهراً با نام رمز «Sagit» شناخته می شود و بنابر لیست GFXBench، چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام در نقش قلب تپنده آن ظاهر می شود. البته به صورت واضح اشاره ای به این چیپست نشده، اما از آن جایی که پردازشگر گرافیکی دستگاه، آدرنو 540 ذکر شده، قطعاً باید منتظر آخرین سیستم بر چیپ کوالکام باشیم. علاوه بر این، با در نظرگیری استانداردهای سال 2017، نمایشگر دستگاه اندکی کوچک بوده و 5.1 اینچ است.

با در نظرگیری استانداردهای سال 2017، نمایشگر دستگاه اندکی کوچک بوده و 5.1 اینچ است

گذشته از نمایشگر و رزولوشن 1080p آن، از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 6 گیگابایت حافظه رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 11 مگاپیکسلی (که احتمالاً 12 مگاپیکسل بوده اما مثل همیشه، با خطایی ناچیز در لیست بنچمارک قرار گرفته) و دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی (که آن نیز احتمالاً 8 مگاپیکسل است) اشاره کرد. ضمناً هر دو دوربین دستگاه قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K هستند که حداقل برای دوربین جلو، بسیار تحسین برانگیز تلقی می شود.

سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده و احتمالاً باید منتظر رابط کاربری MIUI خود شیائومی نیز باشیم. در نهایت، Mi 6 شیائومی یکی از مورد انتظارترین محصولات این کمپانی چینی به شمار می رود و بعد از موفقیت پرچمدار قبلی Mi 5، که طی کنگره جهانی موبایل سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد، باید دید که Mi 6 می تواند به همان موفقیت تجاری دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

    چند روز قبل با می5 پسر عموم کار کردم خوش ساخت و زیبا اما لبه های تیزش کمی دستو اذیت میکرد رابط کاربریش خیلی مدرن و زیبا بود سرعت شاتر دوربینش کمی پاییین بود

  • Aureliano
    Aureliano | ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

    رامش خیلی قویتر از محصولات سامسونگ هستش دوستان
    من سامسونگ دارم رامش افتضاحه

  • مسعود
    مسعود | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    بعد از کلی اپل بازی فهمیدم الکی بود! فقط xiaomi

  • Ehsan
    Ehsan | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    چطور hdr نداره :O
    مگه داریم؟ مگه میشه :-/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی