ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل های سری Moto Z لنوو موتورولا
تکنولوژی

پرچمدار بعدی موتورولا، Moto Z2 نام خواهد گرفت

موبایل موتورولا Moto Z طی ماه ژوئن سال گذشته میلادی بود که به صورت رسمی عرضه شد و حالا به نظر می رسد که به سرعت به عرضه پرچمدار بعدی موتورولا نزدیک می شویم. افشاگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

موبایل موتورولا Moto Z طی ماه ژوئن سال گذشته میلادی بود که به صورت رسمی عرضه شد و حالا به نظر می رسد که به سرعت به عرضه پرچمدار بعدی موتورولا نزدیک می شویم. افشاگر معروف صنعت تکنولوژی، اخیراً تصویری از لوگوی Moto Z2 منتشر کرده است؛ اگرچه این موبایل احتمالاً طی ماه آتی میلادی به بازار نخواهد آمد و انتظار می رود مجدداً طی ماه ژوئن معرفی و عرضه گردد، هیچ چیز هنوز به صورت قطع مشخص نیست و امکان دارد موتورولا تصمیمی متفاوت اتخاذ کرده و غافلگیرمان کند.

اگر اطلاعات بنچمارک Geekbench صحیح باشد، باید چشم انتظار موبایلی بسیار قدرتمند باشیم

با این وجود، موبایل Moto Z کماکان یکی از قدرتمندترین اسمارت فون های بازار به شمار می رود و چیپست اسنپدراگون 820، پرچمدار سال 2016 کوالکام در نقش قلب تپنده آن ظاهر شده است. بنابر تایید رسمی موتورولا، این کمپانی به پشتیبانی از Moto Mods ادامه خواهد و به همین جهت، انتظار می رود Moto Z2 هم مانند مدل پیشین خود ماژولار باشد.

از منظر طراحی در شایعات آمده که باید منتظر موبایلی تمام فلزی باشیم؛ در قیاس با مدل پیشین سری Moto Z که با بدنه فلزی و شیشه ای به دست مشتریان رسید. Moto Z2 چندی پیش در پایگاه داده Geekbench نیز با شماره مدل XT1650 رویت شد و اگر اطلاعات این بنچمارک صحیح باشد، باید چشم انتظار موبایلی بسیار قدرتمند باشیم.

موبایل مورد اشاره در تست تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازات 1,930 و 6,207 را دریافت کرد و گفته می شود اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم زیر شنل آن قرار گرفته است. این دستگاه همچنین به صورت پیش فرض از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    لنوو اصن گند زده به اعتبار موتورلا
    صفحه نمایش همه گوشیارو کرده ٥.٥ , دکمه هوم رو اورده جلو
    حیف موتورلا بخدا هنوزم رو دست موتو ایکس ٢٠١٤ از طراخی و ابعاد نیومده ارزومه یه موبایل پرچمدار تو سایز ٤.٧ اینچ باشه اندروید

مطالب پیشنهادی