ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stellar Wanderer؛ جستجوی فضایی

معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که بازیکن ها هنگام مواجه با بازی های موبایل از خودشان می پرسند، علت دانلود آن ها است؛ بین این همه بازی مختلف، چرا باید این اپلیکیشن را دانلود کنم؟ ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

معمولا یکی از مهمترین سوالاتی که بازیکن ها هنگام مواجه با بازی های موبایل از خودشان می پرسند، علت دانلود آن ها است؛ بین این همه بازی مختلف، چرا باید این اپلیکیشن را دانلود کنم؟ خوب بگذارید از همین ابتدا جواب پرسشی که مطرح کردم را برای Stellar Wanderer بدهم. ساخته Crescent Moon Games از ناب ترین ساخته های تلفن های هوشمند بوده و به ندر ت[به خصوص روی دیوایس های اندرویدی] می توانید نمونه مشابهی را بیابید.

متاسفانه بازی هایی با محوریت جنگ های فضایی خیلی کم هستند. شاید این وضعیت برای تلفن های هوشمند به مراتب بهتر از رایانه های شخصی یا کنسول ها باشد اما همچنان بازی هایی که کیفیت لازم را داشته باشند زیاد نبوده و برای یافتن آن ها باید ساعت ها وقت بگذارید. Stellar Wanderer را می توانیم یکی از همین عناوین اندک با المان های نسبتا خوب بنامیم که مطمئنا طرفداران به مبارزات فضایی را راضی نگه خواهد داشت.

می توانید هواپیماها را شخصی سازی نموده یا آن ها را ارتقا دهید.

اما پیش از صحبت از مکانیزم های Stellar Wanderer، بد نیست بدانید این عنوان ابتدا سال گذشته و توسط استودیوی معروف Crescent Moon Games روی آی دیوایس ها عرضه شد. حالا هم دارندگان دستگاه های اندرویدی قابلیت تجربه آن را پیدا کرده اند. خوب بیایید از این حرف ها فاصله بگیریم و به بحث اصلی بپردازیم؛ Stellar Wanderer چگونه توانسته طعم شیرین جنگ های فضایی را به بازیکن ها بچشاند؟

ترکیب سبک اکشن با محیط های نسبتا بزرگ و البته زیبا [تقریبا همانند بازی های MMO]؛ همان ابتدا که سفینه خودتان را انتخاب کردید، بازی شما را به یک منطقه عظیم برای انجام ماموریت فرستاده و جالب اینجاست که می توانید با رفتن به بعضی نقاط مشخص، از محیطی متفاوت سر در بیارید. به عبارت دیگر منطقه ها به واسطه مکان هایی، به هم پیوسته شده اند.

البته با تمام این المان های مثبت، دو نقطه ضعف باعث شده ساخته Crescent Moon Games به جایگاه واقعی خودش نرسد. یکی از آن ها را باید کنترل ضعیف سفینه فضایی بنامیم که به خصوص روی حالت Calibrate [همان چرخش موبایل برای حرکت] خیلی شما را اذیت می کند. اما نکته دوم، محیط های Stellar Wanderer خالی هستند. تیم گرافیک تمام تلاشش را کرده تا یک تجربه دیداری زیبا داشته باشید.

به موفقیت هم رسیده ولی چون در این منطقه ها، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید بنابراین ممکن است برای بعضی ها خسته کننده باشد؛ بخش زیادی را فقط باید پرواز کنید و تازه بعد از چند دقیقه با دشمنان خواهید جنگید. البته با تمام این مشکلات، چون Stellar Wanderer می تواند بازیکن ها را سرگرم کند، بنابراین تا وقتی که Galaxy On Fire 3 روی اندروید عرضه شود گزینه خوبی برای علاقه مندان به جنگ های فضایی است.

Stellar Wanderer

Stellar Wanderer

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 196 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی