ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه مک بوک پروی 15 اینچی بدون تاچ بار توسط اپل

طی چند روز گذشته اخبار متعددی در زمینه محصولات آتی اپل منتشر شدند که تحول در محصولاتی نظیر iMac و Mac Pro را نوید می دادند. علاوه بر صحبت هایی که در گفتگوی خبری «فیل ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

طی چند روز گذشته اخبار متعددی در زمینه محصولات آتی اپل منتشر شدند که تحول در محصولاتی نظیر iMac و Mac Pro را نوید می دادند. علاوه بر صحبت هایی که در گفتگوی خبری «فیل شیلر» و «کرگ فدریکی» رد و بدل شد، برخی منابع گزارش می دهند اپل می خواهد نسخه جدیدی از مک بوک پروی 15 اینچی مجهز به نمایشگر رتینا اما فاقد تاچ بار را نیز به بازار عرضه کند.

همان طور که می دانید در خانواده مک بوک پروهای 2016 اپل، تنها مدل پایه و 13 اینچی بدون تاچ بار وجود دارد که از سخت افزاری ضعیف تر نسبت به دیگر نمونه ها برخوردار است، و اگر بخواهید این لپ تاپ حرفه ای را با نمایشگر 15 اینچ خریداری کنید، چاره ای جز پرداخت هزینه اضافه تاچ بار نخواهید داشت.

بسیاری از کاربران حرفه ای، علاقه ای به تاچ بار مک بوک پرو ندارند

با این حال، احتمالاً اپل نیز با گذشت چند ماه از رونمایی خانواده جدید مک بوک پرو و دریافت بازخورد از کاربران و کارشناسان، به این نتیجه رسیده که بسیاری افراد علاقه ای به نوار جادویی لمسی فوق ندارند و هیچ استفاده مفیدی را برای آن متصور نمی شوند، اما در مقابل به سخت افزاری قدرتمند تر و نمایشگری بزرگ تر نیازمندند. این اقدام می تواند قیمت مک بوک پرو را تا حدی کاهش دهد.

علاوه بر این مورد، خبرهایی مبنی بر هماهنگی بیشتر بین آیپد پرو و مک نیز به گوش می رسد که بر اساس آن، از آیپد پرو می توان به عنوان ابزار ورودی شبیه تبلت های طراحی حرفه ای Cintiq ساخت شرکت مشهور وَکوم استفاده کرد. البته در حال حاضر اپلیکیشن های ثالثی در اپ استور وجود دارند که هماهنگی بین این دو دستگاه را ایجاد می کنند، اما واضح است که ارتباط در سطح سیستم عامل بسیار بهینه تر عمل خواهد کرد.

شاید به مطالب زیر نیز علاقه داشته باشید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی