ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فورد از توسعه گهواره ای با قابلیت شبیه سازی سواری اتومبیل می گوید [تماشا کنید]

همانطور که احتمالاً شما نیز تجربه کرده اید، کودکان و نوزادان زمانی که درون اتومبیل هستند و خودرو در حال حرکت است، راحت تر به خواب رفته می روند. حال محققان حاضر در کمپانی خودروسازی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

همانطور که احتمالاً شما نیز تجربه کرده اید، کودکان و نوزادان زمانی که درون اتومبیل هستند و خودرو در حال حرکت است، راحت تر به خواب رفته می روند. حال محققان حاضر در کمپانی خودروسازی فورد، توانسته اند از این واقعیت الهام گرفته و گهواره ای نوین را توسعه دهند.

«الخاندرو لوپز براوو»، طراح گهواره مورد اشاره در توصیف محصول جدید خود گفته «پس از سال ها گفتگو و پرسش و پاسخ با پدران و مادران، ما می دانیم که والدین نوزادان گاهی حتی یک شب نیز خواب راحت نخواهند داشت. در حالی که یک گردش و رانندگی ساده می تواند آنها را به خوابی عمیق فرو ببرد، اما والدین کماکان می بایست در پشت فرمان بیدار مانده و حواسشان به جاده باشد. از همین رو گهواره «مکس موتور دریمز» (Max Motor Dreams) می تواند زندگی کمی آسوده تر را برای بسیاری از افراد به ارمغان آورد.

این گهواره با ترکیبی از نورها، صداها و حرکات، سواری اتومبیل درون جاده را شبیه سازی کند

گفتنی است گهواره «مکس موتور دریمز»، ترکیبی از نورها، صداها و حرکات را به خدمت گرفته تا حرکت اتومبیل درون جاده را شبیه سازی کند. علاوه بر آن والدین قادر هستند از طریق تلفن همراه خود به ثبت و ضبط اطلاعات مربوط به یک سفر خاص نظیر حرکت ها، صداها و نورها بپردازند و آن را از طریق اپلیکیشن به گهواره منتقل کنند.

لازم به ذکر است بنابر اعلام کمپانی فورد، تولید انبوه و عرضه محصول یاد شده به استقبال کاربران از آن بستگی دارد که با توجه به ادعای شرکت خودروساز مبنی بر «دریافت درخواست های متعدد» دور از انتظار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    بچه رو باید گذاشت اینقدر گریه کنه تا خوابش ببره! اینقدر لوس بار بیاری صده ده ۱۴ هایا دیگه یه باره میشن :| البته شوخی بودا. چیز خوبیه بچه گریه نکنه من خودم مشکل ندارم بیدار باشم

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    بابا این دیگه خیلی قِرتی بازیه !
    ? ? ?

مطالب پیشنهادی