ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن VidTrim؛ ویرایشگر قدرتمند ویدیو برای گجت های اندرویدی

مطمئنا برایتان اتفاق افتاده که موقع بارگذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی با ارورهایی مثل حجیم بودن ویدیو یا بزرگ بودن کادر و امثال آن مواجه بشوید. در چنین مواقعی بد نیست که پیش از آپلود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

مطمئنا برایتان اتفاق افتاده که موقع بارگذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی با ارورهایی مثل حجیم بودن ویدیو یا بزرگ بودن کادر و امثال آن مواجه بشوید. در چنین مواقعی بد نیست که پیش از آپلود ویدیو، کمی تنظیمات شان را در ابزار ویرایشگر مخصوص تغییر بدهید تا خروجی ها کاملا مطابق میل تان باشند.

VidTrim که امروز به آن می پردازیم، دقیقا برای همین منظور طراحی شده. به لطف این اپلیکیشن می توانید ویدیوهای حجیم را به اندازه دلخواه فشرده سازی کنید، از نقاط دلخواه برش بزنید و حتی صدای پس زمینه را حذف و با چیزی که دوست دارید جایگزین نمایید.

Vidtrim در عین داشتن امکاناتی بسیار کاربردی، از رابط کاربری صاف و ساده ای بهره می برد که خیلی بابت دسترسی به گزینه ها وقت را تلف نکنید. تمام ابزار ویرایشی اپلیکیشن در 9 آیکن دایره ای مقابل تان قرار گرفته که می توانید با سوایپ میان آن ها جابجا شوید. این نه مورد ابزار برش، تبدیل فرمت، ترکیب ویدیوها، جداکننده موسیقی، گیرنده اسکرین شات، فیلترهای رنگی، ابزار چرخش کادر، تغییر نام و ابزار اشتراک گذاری ویدیوها هستند.

خوشبختانه Vidtrim بسیاری از فرمت های رایج ویدیویی را پشتیبانی می کند و در تبدیل، فشرده سازی و ترکیب ویدیوها عملکرد قابل قبولی را از آن شاهد هستید. خود اپلیکیشن هم به نسبت نمونه های مشابهش حجم بسیار کمی دارد، بنابراین اگر مشکل کمبود حافظه دارید شاید Vidtrim برای شما انتخاب مناسبت تری از ویرایشگرهای حجیم و پیشرفته باشد.

از بین تمام قابلیت های این اپلیکیشن، مطمئنا این فشرده سازی ویدیوهاست که بیشترین کاربرد را برایتان خواهد داشت. Vidtrim می تواند ویدیوهای فول اچ دی را تا رزولوشن 144p برایتان فشرده کند. حتی اگر این میزان فشردگی هم برایتان کافی نبود می توانید صدای پس زمینه را حذف کنید که یکی دیگر از مزیت های بزرگ Vidtrim محسوب می شود.

البته فیلترهای رنگی اپلیکیشن کیفیت و تنوع چندان مطلوبی ندارند جای خالی ابزاری مثل تنظیم روشنایی و رنگ و شفافیت ویدیوها به شدت احساس می شود. مورد بعد این که به تمام قابلیت های اپلیکیشن در نسخه رایگان نمی توانید دسترسی داشته باشید.

همچنین خروجی های نسخه رایگان دارای واترمارک هستند و ضمنا نمی توانید آن ها را با رزولوشن 1080p تحویل بگیرید. بنابراین در صورتی که این موضوعات برایتان اهمیت دارند توصیه می کنیم که حتما به سراغ نسخه Pro اپلیکیشن بروید.

نسخه رایگان VidTrim را می توانید همین حالا و از پلی استور و کافه بازار دریافت کنید.

VidTrim - Video Editor

VidTrim - Video Editor

سازنده: Goseet قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • army-epicur
    army-epicur | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    در حد شوخی بود شاه آرتور خوب یاد گرفتن برای تبلیغ فیلم بازی چرت بسازن

    • Shahriar
      Shahriar | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

      هر چیزی طرفدار خودش رو داره

  • Shahriar
    Shahriar | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    آقا تو بخش معرفی بازی های هفته یه نیم نگاهی هم به بازی جدید King Arthur داشته باشید لطفا

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

      سلام، در مطلب هفت سنگ هفته گذشته به این بازی پرداختیم: http://dgto.ir/gsv

      • Shahriar
        Shahriar | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

        بله خیلی ممنون! من دقت نكردم

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۲۱ فروردین ۱۳۹۶

    نسخه پروش تو پارس هاب و فارسروید هست

مطالب پیشنهادی