ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاید محفظه ایرپادهای بعدی ضد آب باشند و بتوانند اپل واچ یا آیفون شما را شارژ نمایند

در ماه گذشته اداره پتنت های ایالات متحده مجموعه ای از پتنت های تازه به ثبت رسیده از جانب کمپانی اپل را منتشر کرد که در میان آنها یک پتنت در خصوص نسل بعدی ایرپادهای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

در ماه گذشته اداره پتنت های ایالات متحده مجموعه ای از پتنت های تازه به ثبت رسیده از جانب کمپانی اپل را منتشر کرد که در میان آنها یک پتنت در خصوص نسل بعدی ایرپادهای بی سیم این کمپانی جلب توجه می کند.

بر اساس این پتنت، کیس نگهدارنده ایرپادهای بعدی ضد آب خواهد بود، یا دست کم مقاومت بالایی در برابر مایعات از خود نشان خواهد داد. در تصاویر مندرج در پتنت مذکور برخی تمهیدات مهر و موم سازی برای محافظت مدارات در مقابل نفوذ آب نشان داده شده است.

قابلیت جذاب بعدی که شاید به کیس ایرپادهای اپل اضافه شود، مربوط به امکان شارژ اپل واچ و حتی آیفون های بعدی به صورت بی سیم خواهد بود. همان طور که در تصویر شماتیک زیر ملاحظه می کنید، ظاهراً یکی از وجوه بدنه محفظه نگهدارنده ایرپادها قابلیت شارژ ساعت اپل واچ شما را خواهد داشت. اگر بتوان به شایعات اعتماد کرد، شاید آیفون 8 نیز از این طریق قابل شارژ باشد.

هنوز فاصله زیادی تا تاریخ احتمالی معرفی نسل دوم ایرپادهایی بی سیم اپل باقیست، بنابراین فعلاً نمی توان در مورد احتمال استفاده از قابلیت های معرفی شده در پتنت مورد بحث در این گجت اظهار نظر نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mghhgm
    mghhgm | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶

    اگه باشه خوب میشه

مطالب پیشنهادی