ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری اپل و سامسونگ برای گوگل دردسر آفرین می شود؛ احتمالا ال جی نمایشگر پیکسل 2 را تامین خواهد کرد

چندی پیش مطلع شدیم که گوگل قصد دارد مبلغ 880 میلیون دلار در بخش نمایشگرهای ال جی سرمایه گذاری کند. در حقیقت، این مبلغ قرار است به ال جی کمک کند تا خطوط خود برای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۰:۴۵

چندی پیش مطلع شدیم که گوگل قصد دارد مبلغ 880 میلیون دلار در بخش نمایشگرهای ال جی سرمایه گذاری کند. در حقیقت، این مبلغ قرار است به ال جی کمک کند تا خطوط خود برای تولید پنل های OLED را راه اندازی کرده و ال جی به اندازه کافی برای پیکسل 2 و تلفن های آتی، نمایشگر آماده داشته باشد.

این خبر توسط منابع داخلی به گوش رسیده بود و هیچ مقام رسمی از دو شرکت، این مسئله را مورد تایید قرار نداده بود. با این حال اما امروز ال جی دیسپلی تلویحا اعلام کرد که ماجرای سرمایه گذاری گوگل حقیقت دارد.

در مدارک منتشر شده، ال جی بیان داشته «مشتریانی که تعدادشان رو به افزایش است، با توجه به رشد اخیر بازار، به پنل های OLED منعطف علاقه نشان داده اند» اما در ادامه هم آمده که «هنوز تصمیمی در رابطه با این موضوع گرفته نشده است».

با این حال، بیانیه ای چنان مبهم، نمی تواند دست داشتن گوگل در این امر را تایید کند. نمایشگر AMOLED تلفن های پیکسل و پیکسل اکس ال توسط سامسونگ تامین شده بود و شاید همکاری سامسونگ و اپل برای تامین نمایشگرهای OLED آیفون 8، دلیلی بر آن باشد که گوگل به سراغ ال جی رفته است.

گفته می شود که اپل بخش اعظمی از تولیدات سامسونگ را در اختیار گرفته و بنابراین گوگل برای تامین نمایشگر OLED پرچمدار بعدی خود احتمالا باید به سراغ دیگر کمپانی مطرح کره ای برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Schumacher
    Schumacher | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    عالی

  • Schumacher
    Schumacher | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    اصلا سوتی پار آجر شما خوب عای حال کردی حالا برو به کارت‌برس

  • Schumacher
    Schumacher | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    بهرام کار زندگی نداری برو تو پیج پار آجر خودت حالشو ببر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی