ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات وان پلاس ۵ OnePlus 5
تکنولوژی

وان پلاس 5 با نمایشگر QHD و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ در راه است

شرکت چینی OnePlus در تدارک پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود است. محصولی که دیروز شنیده شد اولین موبایل هوشمند با حافظه ۸ گیگابایتی خواهد بود. حال از منبعی تازه خبر رسیده که این گجت با یک نمایشگر QHD ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

شرکت چینی OnePlus در تدارک پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود است. محصولی که دیروز شنیده شد اولین موبایل هوشمند با حافظه ۸ گیگابایتی خواهد بود. حال از منبعی تازه خبر رسیده که این گجت با یک نمایشگر QHD و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار خواهد شد.

این منبع همچنین مدعیست که نمایشگر ۵.۵ اینچی محصول فوق، همانند گلکسی تازه وارد سامسونگ، در لبه ها دارای خمیدگی است. ضمن این که شرکت سازنده یک سنسور ۲۳ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی این موبایل در نظر گرفته است.

نکته دیگری که به نظر می رسد این روزها به یک عادت تبدیل شده، افزایش سهم نمایشگر از سطح پنل جلویی در وان پلاس 5 و در نتیجه کاهش حاشیه های بالا و پایین آن است. گرچه تصور نمی شود دکمه های ناوبری به درون نمایشگر انتقال یابند.

علاوه بر این ها، احتمال زیادی وجود دارد که شرکت OnePlus دست به کاهش ضخامت پرچمدار امسال خود به کمتر از ۷ میلی متر فعلی بزند. به طور حتم چنین اقدامی تاثیری منفی بر ظرفیت باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پیشین این موبایل خواهد داشت.

به طور حتم پردازنده پیشروی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار ۸ گیگابایت رم، یک نمایشگر بدون حاشیه 2K و البته برچسب قیمتی نه چندان زیاد می تواند مشتریان زیادی را به سمت پرچمدار تازه OnePlus بکشاند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۲۳ فروردین ۱۳۹۶

    عشقومه

مطالب پیشنهادی