ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان عرضه ال جی جی 6 در ایران اعلام شد

  پرچمدار ال جی هم بالاخره در حال رسیدن به کشور ماست و امروز شرکت مدیاپردازش با ارسال بیانیه خبری خود برای دیجیاتو، اعلام کرد که ال جی جی 6 از هفته دوم اربیهشت ماه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۸

 

پرچمدار ال جی هم بالاخره در حال رسیدن به کشور ماست و امروز شرکت مدیاپردازش با ارسال بیانیه خبری خود برای دیجیاتو، اعلام کرد که ال جی جی 6 از هفته دوم اربیهشت ماه وارد بازار ایران می شود و کاربران علاقمند به این پرچمدار کره ای می توانند جهت خرید آن اقدام کنند.

بر این اساس، جی 6 به همراه گارانتی طلایی ۲ ساله در ایران به فروش خواهد رسید.شرکت مدیاپردازش تصمیم دارد توسط فروشگاه اینترنتی دیجیکالا عرضه ال جی جی 6 را آغاز کرده و به کاربرانی که به شکل اینترنتی این پرچمدار را تهیه می کنند، هدایای خاصی ارائه دهد.

شرکت وارد کننده محصولات ال جی همچنین اشاره می کند که این نوع فروش پایدار نیست و پس از مدت کوتاهی، کاربران می توانند به شکل حضوری یا از طریق دیگر فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید پرچمدار جدید کره ای کنند.

مدیاپردازش خبر می دهد که ال جی جی 6، در سه رنگ مشکی، نقره ای و سفید و با قیمت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار ایران قدم خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Amir Nobahari
    Amir Nobahari | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    همون دو رنگ مشکی و سفید باید میداد. خوشگلاشم همین دوتان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی