ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Zenge؛ پازلی از جنس آرامش

چون نمی خواهم وقت را تلف کنم بنابراین حرف های نهایی را همینجا می زنم؛ آب دست تان است بگذارید زمین و اپلیکیشن Zenge را دانلود کنید. همانند خیلی از سرویس های ارائه دهنده خدمات، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

چون نمی خواهم وقت را تلف کنم بنابراین حرف های نهایی را همینجا می زنم؛ آب دست تان است بگذارید زمین و اپلیکیشن Zenge را دانلود کنید. همانند خیلی از سرویس های ارائه دهنده خدمات، فروشگاه «گوگل پلی» هم گاهی اوقات بعضی از محصولات محبوب خود را رایگان نموده و خوشبختانه حالا نوبت به ساخته دوست داشتنی Michal Pawlowski رسیده است.

عنوانی که هنگام عرضه توانست منتقدان زیادی را به سمت خود جذب کند و جالب اینجاست بدانید میانگین امتیازات کاربران سرویس استیم به آن هم 10 از 10 است. به همین مناسب تصمیم گرفتیم تا این فرصت استثنایی را از دست ندهیم و نگاهی به Zenge بیاندازیم. بنابراین به کسانی که خواهان یک اپلیکیشن معمایی از جنس آرامش هستند، پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان همراهی کنند.

شاید گیم پلی مهمترین بخش عناوین ویدیویی باشد [البته نه برای همه] اما بعضی توسعه دهندگان با تکیه روی بقیه بخش ها سعی می کنند یک تجربه جالب به بازیکن ها هدیه بدهند؛ مکانیزم ها به خودی خود جذاب هستند ولی آن ها به واسطه قسمت هایی همانند گرافیک یا موسیقی نقش واقعی خود را می یابند. همان چند ثانیه ابتدایی برای انجام Zenge کافیست تا این اپلیکیشن را یکی از همین بازی ها بنامید.

تمام مرحله های ساخته Pawlowski حکم پازلی را دارند که شما باید با گذاشتن قطعه ها پیش هم یک عکس منطقی و زیبا به دست بیاورید. جالب اینجاست جاهای خالی که این اجسام را باید بگذارید هم دقیقا مشابه آن ها بوده و بنابراین احتیاجی به آزمون یا خطا نخواهد بود. خوب حالا پرسش اینجاست با این المان ها، Zenge چگونه می تواند بازیکن ها را به چالش بکشد؟

قطعه های استفاده شده برای Zenge زیبایی آن را دو چندان نموده اند.

اینجا دو ویژگی به کمک Zenge آمده تا بازیکن ها طعم سختی را بکشند که یکی از آن ها را می توانیم به نام «میله ها» بزنیم. شما قطعه ها را طی راستای این میله ها حرکت خواهید داد و به واسطه همین مسئله، گاهی اوقات برای گذاشتن یک قطعه ابتدا باید بقیه را تکان دهید. اما نکته دوم، اسکرین شات ها را ببینید. چون فاصله بعضی میله ها کم است، احتمالا با حرکت قطعه ها آن ها سد راه هم بشوند.

فراموش نکنید که اجسام از روی هم نمی توانند بگذرند و بنابراین ترتیب تکان دادن قطعه ها اهمیت زیادی خواهد داشت. حرف های خود را اینگونه به پایان می رسانیم که شاید گیم پلی ساخته Pawlowski از دیدگاه کیفیت همانند عناوین بزرگ مشابهش نباشد ولی توسعه دهنده به کمک یک گرافیک خوب و موسیقی های زیبا توانسته تا جذابیت عنوانش را افزایش دهد.

Zenge

Zenge

سازنده: Michal Pawlowski قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 449 / 74.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eslami
    eslami | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    بازی خفنیهه ولی خیلی پیچیده نیست یک ساعته تا اخرش رفتم???

  • eslami
    eslami | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    باس خفن باشهه تا وقت تموم نشده دانلود کنید

  • ali.sh
    ali.sh | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    نصب کردیم ، باید جالب باشه :)

مطالب پیشنهادی