ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با شرایط ویژه در ایران آغاز شد

سامسونگ موبایل ایران خبر می دهد که از امروز (24 فروردین ماه) پرچمداران جدید خود یعنی موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در فروشگاه‌های آنلاین مایکروتل‌ پلاس، سامتل، هماهنگ و دیجیکالا پیش فروش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۸

سامسونگ موبایل ایران خبر می دهد که از امروز (24 فروردین ماه) پرچمداران جدید خود یعنی موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در فروشگاه‌های آنلاین مایکروتل‌ پلاس، سامتل، هماهنگ و دیجیکالا پیش فروش می‌کند. این موبایل ها در بسته‌ های خاص با پشتیبانی ویژه و در مدت محدود برای پیش فروش در بازار عرضه می‌ شوند.

بسته های پیشنهادی سامسونگ در ۴ فروشگاه مذکور یکسان هستند. هر بسته شامل یک موبایل گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس ، یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ موبایل در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این موبایل ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود.

سامسونگ موبایل ایران گزارش می دهد که «به یک نفر از میان مشتریانی که موبایل S8 و یا S8+ را پیش خرید کرده ا‎ند و شایستگی خود را اثبات رسانده باشند، شانس حمل مشعل المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را می دهد. افتخار بزرگی که ممکن است فقط یکبار در طول زندگی‌ بدست بیاید.» اما چگونه می توانید شایستگی خود را نشان دهید؟ سامسونگ می گوید: «خریداران کافی‌است به وبسایت سامسونگ ایران مراجعه کرده و دلیل شایستگی خود را برای حمل مشعل به اشتراک بگذارند. در انتها از بین ۱۰ نفر برتر، ۱ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود.»

علاوه بر گزینه‌هایی که در بسته پیش‌فروش موبایل های اس 8 و اس 8 پلاس قرار دارد، سامسونگ امکان استفاده از بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service Package) را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب تمامی کاربرانی که موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را پیش‌خرید کنند شامل طرح پشتیبانی ویژه می‌شوند. در این طرح، در صورت شکستگی صفحه نمایش تا پایان سال ۱۳۹۶، مشتریان تنها با پرداخت ۱،۷۰۰،۰۰۰ ریال می‌توانند قطعه ی آسیب دیده را تعویض کنند (برای استفاده از این سرویس فعالسازی تلفن همراه تا پایان تیرماه 1396 الزامی است).

قیمت تعیین شده از سوی سامسونگ موبایل ایران جهت پیش‌ فروش این موبایل ها با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی اس 8 معادل ۲۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال و برای گلکسی اس 8 پلاس ۳۱٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال ذکر شده است. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • omidsh
    omidsh | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان عزيز AKG جزو گوشي محسوب ميشه و هست هدفون گوشيه? هدست و وي ار و اس دي كارت رو اپراتور هاي امريكايي پيشنهاد كرده بودن و از طرف سامسونگ نبوده اينكار هارو اپراتور ها انجام ميدن با بستن قراداد تا بتونن مردم رو مجبور كنن سيم كارت اونارو استفاده كنن. بنابراين نبايد بخاطر هدست و وي ار از سامسونگ گله مند باشيم. خدا كنه يه روزي بياد ايرانسل و رايتل و همرات اول هم اين كار رو انجام بدن

  • Ehsan_Nazemi
    Ehsan_Nazemi | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    دوستان هدفون AKG داخل جعبه هست و تو مشخصات ذکر شده، از کجا میگید نیست؟?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی