ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به مناسبت «روز زمین»، از نسخه جدید و متفاوت اپلیکیشن Earth رونمایی می کند

گوگل اخیراً دست به ارسال دعوت نامه برای رویدادی به مناسبت «روز زمین» طی هفته آتی و در شهر نیویورک زده است که به اپلیکیشن Earth این کمپانی ارتباط دارد. گوگل وعده داده که طی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

گوگل اخیراً دست به ارسال دعوت نامه برای رویدادی به مناسبت «روز زمین» طی هفته آتی و در شهر نیویورک زده است که به اپلیکیشن Earth این کمپانی ارتباط دارد. گوگل وعده داده که طی این رویداد، «از تجربه ای کاملاً جدید» برای ارث رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود که «تجربه جدید» گوگل ارث، به نحوی با تکنولوژی واقعیت مجازی مرتبط باشد

اگرچه گوگل به جز زمان و مکان برگزاری این رویداد -که روز 18 آوریل یا 29 فروردین ماه، ساعت 8:30 صبح به وقت محلی در موزه هنر ویتنی نیویورک آغاز به کار می کند- اطلاعاتی دیگری در اختیارمان قرار نداده، اما انتظار می رود که «تجربه جدید» گوگل ارث، به نحوی با تکنولوژی واقعیت مجازی مرتبط باشد.

تیم توسعه دهنده ارث سال گذشته نسخه ای واقعیت مجازی از این اپلیکیشن را روی پلتفرم استیم منتشر کرد؛ این نسخه، تنها با هدست HTC Vive سازگاری داشت اما گوگل قول داد که پشتیبانی از سایر پلتفرم ها را نیز در آینده نزدیک آغاز کند. بنابراین جای تعجب نخواهد داشت اگر رویداد هفته آتی شامل آپدیتی برای پلتفرم Daydream گوگل باشد که آن را به پلتفرمی مقرون به صرفه تر در میان ابزارهای آموزشی مبتنی بر واقعیت مجازی تبدیل خواهد کرد.

گفتنی است که گوگل طی چند وقت اخیر مشغول توسعه تورهای مجازی و تجربه بازدید از موزه ها در محیط واقعیت افزوده نیز بوده و قصد دارد این تجربیات را مستقیماً با مدل پر جزییات خود از سیاره زمین ادغام نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمدفوقانی
    احمدفوقانی | ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

    عالی

مطالب پیشنهادی