ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صدای عجیب از داخل دستگاه؛ گلایه جدید کاربران مک بوک پرو

مک بوک پرو 2016 اپل از زمان معرفی و عرضه، با بازخورد خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است، اما حالا جمعی از کاربران خبر از شنیدن صدایی عجیب از مک بوک پرو خود می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

مک بوک پرو 2016 اپل از زمان معرفی و عرضه، با بازخورد خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است، اما حالا جمعی از کاربران خبر از شنیدن صدایی عجیب از مک بوک پرو خود می دهند. این گزارش ها، اخیراً سر و صدای زیادی در وب سایت پشتیبانی اپل و سایر فروم های اینترنتی به پا کرده اند.

کاربران توضیح می دهند که این صدای عجیب، شبیه صدایی است که هنگام مچاله کردن یک بطری پلاستیکی به گوش می رسد. اگرچه برخی از کاربران می گویند ظاهراً این صدا هیچ دلیل مشخصی ندارد، برخی دیگر عقیده دارند که هنگام کارهای پرفشار مانند گیمینگ یا استریم ویدیو (یعنی زمانی که فن های مک بوک پرو شروع به کار می کنند) به گوش می رسد.

این صدای عجیب، شبیه صدایی است که هنگام مچاله کردن یک بطری پلاستیکی به گوش می رسد

از سوی دیگر، عده ای گمانه زده اند که دلیل اصلی این مشکل، ذوب شدن نسبی لولاهای مک بوک پرو به خاطر حرارت و از بین رفتن مقاومت چسب یا پلاستیک است. ضمناً ناگفته نماند که مشکل مورد اشاره، تنها برای دارندگان مک بوک پرو 15 اینچی به وقوع پیوسته که با در نظرگیری پنل نمایشگر سنگین تر آن، منطقی به نظر می رسد.

تا به این لحظه، اپل پاسخی برای مشکل ارائه نکرده و از برقراری ارتباط با کاربران امتناع ورزیده است. برخی ادعا می کنند که اپل چندی از قطعات دستگاه شان مانند مدار منطقی را تعویض کرده، اما تاثیری در حل مشکل نداشته. عده ای دیگر هم می گویند که اپل، عامل اصلی مشکل را دندانه ای در زیر بدنه می داند که البته شامل گارانتی نشده و کاربر را به پرداخت 130 دلار مجبور می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Amir Nobahari
    Amir Nobahari | ۲۵ فروردین ۱۳۹۶

    ای بابا اپل چرا اینجوری میکنه؟

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    اه.
    چرا سامسونگ و گوگل و اپل جمیعا پارسال کنترل کیفی رو تعطیل کردن دقیقا؟

  • aliamiri
    aliamiri | ۲۴ فروردین ۱۳۹۶

    حتما جن رفته تو لپ تاپ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی