ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیس اکس زمان برگزاری مرحله دوم رقابت هایپرلوپ را اعلام کرد

چند هفته ای از برگزاری نخستین مسابقه هایپرلوپ می گذرد، رقابتی که در آن پادهای مسافربری در مسیر تست 1.25 کیلومتری در جنوب کالیفرنیا با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان آن تیم Delft ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

چند هفته ای از برگزاری نخستین مسابقه هایپرلوپ می گذرد، رقابتی که در آن پادهای مسافربری در مسیر تست 1.25 کیلومتری در جنوب کالیفرنیا با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان آن تیم Delft Hyperloop از دانشگاه صنعتی دلفت هلند به مقام نخست دست یافت.

حال اسپیس اکس برنامه ریزی برای مسابقه دوم در زمینه این تکنولوژی را به پایان رسانده و زمان اجرای آن را اعلام کرده است. طبق اعلام این شرکت، «رقابت دوم پادهای هایپرلوپ» در تاریخ 25 الی 27 آگوست (سوم تا پنجم شهریور ماه) در مرکز اختصاصی آنها در «هاتورن» ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

همانند رویداد اول، توجه اصلی رقابت دوم نیز به طراحی و عملکرد پادهای هایپرلوپ معطوف خواهد شد، اما این بار تیم ها باید از نظر سرعت نیز با یکدیگر به رقابت بپردازند. در واقع معیار اصلی ارزیابی در رقابت دوم طبق اعلان رسمی اسپیس اکس، دستیابی به بالاترین سرعت ممکن توسط شرکت کنندگان است.

گفتنیست شرکت کنندگان جدید هم می توانند در دومین دور این رقابت ها ثبت نام کنند تا عملکرد فنی خود را در مسیر آزمایشی اسپیس اکس بسنجند. در حال حاضر 24 تیم مختلف در این مسابقه ثبت نام کرده اند، و انتظار می رود طی روزهای باقی مانده، تعداد این تیم ها افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی